گیفت کارت اسپاتیفای نروژ

اسپاتیفای به دو صورت سرویس دهی می کند: یکی فریمیوم نام دارد که محصولات خود را به صورت رایگان ارائه می دهد که محدودیت هایی دارد مثلاٌ فقط می شود موسیقی را به صورت آنلاین گوش داد.

دیگری پریمیوم نام دارد که برای استفاده از آن باید مبلغی پرداخت شود تا بتوان بدون محدودیت و حتی به صورت آفلاین به موسیقی گوش داد ، آنرا ذخیره کرد و یک لیست پخش ساخت. برای اینکه بتوان هزینه اشتراک پریموم را پرداخت کرد باید گیفت کارت اسپاتیفای نروژ را خریداری کرد و به وسیله آن اکانت خود را شارژ نمود.

گیفت کارت اسپاتیفای نروژ همانطور که از نام آن مشخص است برای هدیه دادن نیز طراحی شده است و می توان آنرا به دوستان و عزیران خود که اهل موسیقی هستند اهدا کنید.

اعتبارهای گیفت کارت spotify نروژ

با خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای نروژ می شود از مزایای بسیاری برخوردار شد مانند:

1 ) بهره برداری از نرم افزار اسپاتیفای بدون هیچ محدودیتی.

2 ) امکان گوش دادن به هزاران موسیقی.

3 ) امکان گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین.

4 ) ساخت فهرست های پخش به شکل بی نهایت.

5 ) ذخیر کردن نامحدود موسیقی.

6 ) تهیه اکانت پریمیوم اسپاتیفای.

نکات مهم جهت خرید گیفت کارت Razer Gold نروژ

پیش از اینکه گیفت کارت اسپاتیفای نروژ را خریداری کنید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

1 ) ریجن اکانت شما باید با ریجن گیفت کارت خریداری شده هماهنگ باشد در غیر اینصورت گیفت کارت خریداری شده غیر قابل تعویض و استرداد می باشد.

2 ) برای اینکه بتوانید گیفت کارت هایی با مبالغ بالاتر را خریداری کنید باید با بخش پشتیبان گیم کد تماس بگیرید.

3 ) گیفت کارت خریداری شده به صورت یک کد دیجیتالی برای شما ارسال می شوند و امکان ارسال آن به شکل فیزیکی وجود ندارد.

4 ) پس از دریافت کد دیجیتالی گیفت کارت اسپاتیفای نروژ می توانید برای فعال سازی آن اقدام کنید.

5 ) کارت هدیه اسپاتیفای نروژ فاقد تاریخ مصرف است و تا زمانی که آنرا فعال نکرده باشید می توانید آنرا نگه دارید.

گیفت کارت اسپاتیفای نروژ چیست؟

این گیفت کارت به دو شکل فیزیکی و دیجیتالی در دسترس است:

1 ) شکل فیزیکی آن شبیه یک کارت است که بر روی آن یک کد دیجیتالی برای فعال کردن حساب پرمیوم قرار دارد. شما قادرید با وارد کردن آن کد ، دستیابی کاملی به همه ترانه ها و آهنگ‌ های موجود در Spotify داشته باشید.

2 ) در نوع مجازی هم دقیقاٌ کارایی گیفت کارت فیزیکی را دارد ، البته با این تفاوت که دیگر خبری از یک کارت مقوایی نیست و تنها یک کد دیجیتالی برای فعال کردن حساب پریمیوم در اختیارتان قرار می‌ گیرد.

کاربردهای اپ اسپاتیفای

از اَپ اسپاتیفای بر روی چه دستگاه هایی می توان استفاده کرد.

1 ) کامپیوتر

2 ) موبایل های اندرویدی و اپل

3 ) پلی استیشن

4 ) ایکس باکس

5 ) لپ تاپ

6 ) و غیره

اعتبارهای گیفت کارت spotify نروژ

برای خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای نروژ با میزان اعتبارهای زیر می توان به سایت گیم کد مراجعه کرد:

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه نروژ

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه نروژ

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه نروژ

پس از تکمیل کردن فرآیند خرید ، مشخصات گیفت کارت به صورت فوری برایتان ایمیل می ‌شود. از آنجایی که گیفت کارت اسپاتیفای نروژ یک محصول مجازی است و در هر آن امکان بهره برداری از آن وجود دارد ، پس از خرید امکان عودت و یا تعویض آن وجود نخواهد داشت.

برای خرید کارت شارژ اسپاتیفای نروژ باید به فروشگاه های امن مراجعه کنید تا نوع جعلی آنرا خریداری نکنید. پس از دریافت کد دیجیتالی محصول باید به سایت اسپاتیفای مراجعه کنید و نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید. برای اینکار باید وارد اکانت خود شوید و سپس به بخش ردیم مراجعه کنید.

سایر محصولات وبسایت

چنانچه در زمان خرید و یا پس از خرید با مشکلی روبرو شدید ، لطفاٌ با پشتیبانی فروشگاه گیم کد تماس بگیرید. شما می توانید به همراه خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای نروژ از دیگر کالاهای سایت گیم کد نیز محصول و یا محصولاتی را خریداری کنید مانند :

1 ) گیفت کارت کارما کوین

2 ) گیفت کارت نت فلیکس

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) گیفت کارت ebay

5 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

6 ) گیفت کارت گیم استاپ

7 ) گیفت کارت اسکایپ

8 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

9 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

10 ) و کالا های دیگر

فراموش نکنید که به هیچ وجه نمی توان موجودی گیفت کارت اسپاتیفای نروژ را به کارت شخص دیگری منتقل کرد و فقط می شود موجودی آنرا به اکانت اسپاتیفای نروژ انتقال داد.

خدمات فروشگاه اینترنتی گیم کد

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای نروژ محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبار های مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت اسپاتیفای نروژ را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که گیفت کارت اسپاتیفای نروژ جزء کارت های پر طرفدار اسپاتیفای است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های مذکور ، این گیفت کارت را با کمترین اشتباه تهیه و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت پرمیوم اسپاتیفای نروژ می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.