گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا

اگر از هوادران پر و پا قرص موسیقی هستید ، حتماٌ نام استریم‌ های معروف دنیا مانند اسپاتیفای و تجهیزات آن مانند گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا به گوشتان خورده است.

خیلی از شماهایی که با اسپاتیفای آشنا هستید ، نرم افزار آن را نصب کرده‌ اید و کم ‌و زیاد با فضای آن آشنا می باشد.

محیط استریم اسپاتیفای مملو از موسیقی ها و ترانه‌ های مختلف است. که تقریباٌ آثار تمام آرتیست ‌ها را می توان در آن پیدا کرد. دسترسی به برخی از آهنگ ‌ها رایگان می باشد.

بسیاری دیگر به ویژه آلبوم ‌هایی که تازه منتشر شده اند ، فقط با پرداخت هزینه ، قابل شنیدن هستند.

توسط گیفت کارت اسپاتیفای spotify آمریکا می توانید حساب خود را به مقدار مشخص شارژ کنید و اعتبار آنرا افزایش دهید تا به منبع بزرگ و بی مانندی از موزیک ها و ویدیو کلیپ های روز سراسر دنیا دسترسی داشته باشید.

پس از فعال کردن کد گیفت کارت خریداری شده می توانید اَپ اسپاتیفای خود را بر روی دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

Spotify یک کمپانی پادکست موسیقی و نمایش ویدئو است که بر روی پلتفرم های گوناگون از جمله موبایل ، کامپیوتر و غیره قابل اجرا می باشد. جهت استفاده از این اپلیکیشن به صورت نامحدود می بایست اکانت پرمیوم اسپاتیفای را تهیه و حساب خود را شارژ کنید.

سرویس اسپاتیفای یک پخش کننده موسیقی دیجیتال است که به کمک آن امکان دسترسی به میلیون ها آهنگ ، کلیپ های تصویری و پادکست را دارید. جهت پرداخت حق عضویت در این سرویس و بهره بردن از محصولات بیشتر ، بهترین و راحت ترین روش خرید گیفت کارت های اسپاتیفای آمریکا می باشد.

اعتبارهای گیفت کارت اسپاتیفای spotify امریکا

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify آمریکا باید از بین پک های موجود این محصول در گیم کد ، بسته مورد نظر را ثبت سفارش کنید:

1 ) گیفت کارت 10 دلاری اسپاتیفای 1 ماهه آمریکا

2 ) گیفت کارت 30 دلاری اسپاتیفای 3 ماهه آمریکا

3 ) گیفت کارت 60 دلاری spotify آمریکا

4 ) اکانت پریمیوم 1 ماهه spotify آمریکا

5 ) اکانت پریمیوم 3 ماهه spotify آمریکا

6 ) اکانت پریمیوم 6 ماهه spotify آمریکا

7 ) اکانت پریمیوم 12 ماهه spotify آمریکا

پس از خرید هر کدام از محصولات بالا ، کد دیجیتالی آن در اسرع وقت بر روی ایمیل و یا موبایل شما از سوی گیم کد ارسال خواهد شد.

با خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا می‌ توانید با ردیم کردن آن در سایت اسپاتیفای ، موجودی کارت تان را به اکانت Spotify انتقال دهید. چون گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا تاریخ مصرف ندارد. گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان می باشد.

شما می توانید گیفت کارت spotify آمریکا را پس از عضویت در سایت گیم کد به صورت فوری و با مناسب ترین هزینه تهیه کنید.

خدمات اسپاتیفای

از خدماتی كه اسپاتيفای را از سایر سرويس های موسيقی در دنیا مجزا و قدرتمند تر نموده است می ‌توان به :

1 ) اشتراک گذاری موسیقی با دوستان.

2 ) رادیو بر خط.

3 ) شنیدن موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت اورجینال.

4 ) در دسترس بودن 30 میلیون موسیقی.

5 ) شنیدن موزیک به صورت آفلاین.

گیفت کارت spotify امریکا

گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا برای شارژ اکانت Spotify به کار گرفته می شود.

زمانی که شما حساب خود را پرمیوم می کنید و آن را با این گیفت کارت شارژ می کنید به بینهایت موسیقی ، پادکست و کلیپ تصویری دسترسی خواهید داشت.

این آهنگ ها از تمام آرتیست ها از سراسر جهان می باشند که به شکل حرفه ای گروه بندی شده اند.

با خرید این کارت شارژ ، کد گیفت کارت Spotify امریکا را دریافت می نمایید که می توانید وارد سایت اسپاتیفای شده و آنرا فعال کنید.

آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود نمایید ، با دوستان خود اشتراک گذاری کنید.

یا به امواج رادیویی پخش موسیقی متصل شوید و موسیقی های زنده و معروف دنیا را گوش دهید.

در زمان خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا به ریجن اکانت خود توجه کنید زیرا این گیفت کارت فقط بر روی اکانت های USA قابل اعمال می باشد.

برای فعال سازی این کارت هدیه باید ابتدا به سایت اسپاتیفای مراجعه کنید. سپس در بخش ردیم ، کد دیجیتالی این محصول را وارد کنید و گزینه ردیم را بزنید تا گیفت کارت شما فعال شود.

سایر محصولات

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت spotify امریکا از سایر محصولات متنوع دیجیتالی گیم کد نیز ، خرید کنید مانند.

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

2 ) جم بازی کلش آف کلنز

3 ) سکه بازی فارم ویل 2

4 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

5 ) گیفت کارت هتلز دات کام

6 ) گیفت کارت های آمازون

7 ) جم بازی Archery King

8 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

9 ) گیفت کارت های ایکس باکس

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت spotify امریکا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی تحت وب فروشگاه گیم کد در طول هفته کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه گیم کد یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا محسوب می شود.

این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های اسپاتیفای آمریکا موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در گیفت کارت خریداری شده ، اکانت شما در اسپاتیفای را شارژ می کنند.