گیفت کارت لیگ اف لجندز leage of legends اروپا

Critical Strike Chance در بازی لیگ اف لجندز اروپا :

این ویژگی به شما این اجازه را می دهد تا میزان خسارتی که به حریف وارد می کنید 2 برابر شود.

مثلاٌ اگر Critical Strike Chance شما 50 درصد باشد ، امکان اینکه این ویژگی فعال شود نصف است ، ولی اگر Critical Strike Chance شما ، 100 درصد باشد ، با هر بار حمله ، این ویژگی فعال می شود و با هر بار حمله ، شما به دشمن دو برابر آسیب می رسانید.

نکات مهم پیش از خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز leage of legends اروپا :

1 ) این کالا به شکل گیفت کارت می باشد و احتیاجی به ایمیل و روز ورود اکانت شما ندارد.

2 ) لطفاٌ در زمان خرید به نوع انتخاب محصول دقت کنید ، زیرا امکان تعویض و یا عودت در صورت خرید اشتباه ، به هیچ وجه وجود ندارد.

3 ) تحویل گیفت کارت از طریق ایمیل و موبایل می باشد ، بنابراین پس از دریافت کد گیفت کارت در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشید.

چطور Riot Points بخریم ؟

آیا شما هم به دنبال تهیه Riot Points برای لیگ اف لجندز اروپا هستید؟

با تهیه گیفت کارت League of Legends اروپا از فروشگاه گیم کد و فعال سازی در اکانت خود ، قادر خواهید بود Riot Points خود را شارژ نمایید.

در این فروشگاه گیفت کارت لیگ اف لجندز اروپا با قیمتی مناسب و در اعتبارهای گوناگون در دسترس شما می باشد.

Riot Points سکه رایج بازی لیگ اف لجندز اروپا است و به وسیله آن می ‌توانید اجناسی مانند پوسته برای قهرمان خود و یا اسلحه و تجهیزات دیگر را خریداری کنید.

علاوه بر این موارد از RP می‌توانید جهت تغییرات نام ، صندوقچه های مشکوک ، افزایش سطح و غیره هم استفاده نمایید. میزان اعتبار ریوت پوینتس شما هیچگونه تاریخ مصرفی ندارد در نتیجه بعد از خرید هر موقع که خواستید می توانید از آن استفاده نمایید.

افزایش تجربه یا Experience در لیگ اف لجندز اروپا :

در آغاز بازی ، هر قهرمان از Level یک کار خود را شروع می کند و تا حداکثر Level 18 ادامه می یابد. قهرمان ها با کشتن مینیون ها و مینیون های جنگلی ، تجربه به دست می آورند.

دقت کنید که کشتن Farm های داخل جنگل فقط تجربه قهرمانی که ضربه نهایی را به آن وارد کرده ، افزایش می دهد.

ضمن اینکه شما می توانید با قرار گیری در محدوده قهرمان های دشمن و یا مینیون های دشمن که در حال مرگ می باشند ، تجربه قهرمانتان را افزایش دهید.

کسب تجربه باعث می شود که قهرمان ها قدرت بیشتری پیدا نمایند و خرید بخش ها نیز از این قاعده جدا نیست.

به عنوان مثال قهرمان Ashe در Level 1 حدود 539hp قدرت دارد و در Level 18 ، 1984hp قدرت خواهد داشت.

این افزایش قدرت باعث بالا رفتن سلامتی ، احیای سلامتی ، مانا ، احیای مانا ، خسارت حمله ، سرعت حمله ، آرمور و استقامت در برابر جادو می شود.

ارتقا سطح ها جوایز مهارتی اعطا می کند که جهت افزایش توانایی ها مورد استفاده قرار می گیرد. تأثیر Skill Point می تواند به توانایی و خود قهرمان وابسته باشد. با خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز اروپا می توانید همه این موارد را تهیه کنید.

اعتبارهای گیفت کارت لیگ اف لجندز leage of legends اروپا در گیم کد

گیفت کارت لیگ اف لجندز اروپا در سایت گیم کد با میزان اعتبارهای زیر موجود می باشد ، تنها کاری که شما باید انجام دهید ثبت سفارش بسته مورد نظر می باشد:

1 ) گیفت کارت 1380 ریوت پوینت لیگ اف لجندز اروپا

2 ) گیفت کارت 2800 ریوت پوینت لیگ اف لجندز اروپا

3 ) گیفت کارت 7200 ریوت پوینت لیگ اف لجندز اروپا

لیگ آف لجندز اروپا یک گیم از جنس میدان نبرد چند نفره آنلاین می باشد که به وسیله شرکت Riot Games برای اجرا در سیستم عامل های مک و ویندوز طراحی شده است. این گیم از WarCraft III الهام گرفته است.

لیگ اف لجندز اروپا یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در سبک استراتژیک و افسانه ای و Multiplayer می باشد.

سایر محصولات

در فروشگاه گیم کد انواع کالاهای دیجیتالی یافت می شوند که می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت لیگ اف لجندز leage of legends اروپا نیز از آنها هم خرید کنید مانند:

1 ) گیفت کارت هتلز دات کام

2 ) جم بازی آگاری دات آی او

3 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) جم بازی World Of War Machines

6 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

7 ) طلا بازی استند آف 2

8 ) گیفت کارت اپکس لجندز

9 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

10 ) و دیگر کالاهای متنوع فروشگاه گیم کد

در زمان خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز اروپا باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. زیرا در برخی از سایت های متقلب ، نوع جعلی این محصول به فروش می رسند که استفاده از آنها مشکلاتی را به همراه دارد.

حدمات فروشگاه اینترنتی گیم کد

سایت اینترنتی گیم کد ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز leage of legends اروپا به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز اروپا از فروشگاه گیم کد ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز اروپا را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز leage of legends اروپا ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت لیگ اف لجندز اروپا را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی بازی لیگ اف لجندز باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت لیگ اف لجندز اروپا آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.