خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز امریکا شمالی

Summoner Spells در بازی گیفت کارت لیگ اف لجندز آمریکای شمالی

بالاتر از توانایی های هر چمپیون ، هر احضار کننده می بایست دو طلسم احضار کننده را جهت استفاده قهرمان خود انتخاب نماید.

طلسم های احضار برای دو قدرت اضافه با اهداف خاص عمل می کند.

آنها موجب می شوند که شما قهرمان ها را راحتر با استراتژی ویژه تیم و سبک گیم خود انتخاب کنید. زمانی که برای نخستین بار شروع به اجرای بازی می کنید ، کم کم قفل آنها را باز می نمایید.

در این مقاله ، کارهایی را که هریک چه وظیفه ای دارند و اینکه چگونه و در کجا استفاده کنید ، بررسی می نماییم.

یکی از ویژگی های خاص لیگ اف لجندز آمریکای شمالی به دست آوردن امتیاز ( RP ) می باشد که همان پوینت های کسب شده در بازی هستند. هرچه بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید ، چمپیون های بیشتری را می توانید به گروه جنگی خود اضافه کنید و توان و شکست ناپذیری خود را بالا ببرید.

خرید لباس ها و تجهیزات جنگی نیز توسط این امتیازات تهیه می شوند. گرافیک بازی League Of Legends امریکای شمالی کاملا جذاب و مهیج است و همین مسئله باعث جذب هرچه بیشتر پلیرها به سمت این بازی شده است.

آیتم های بازی لیگ آف لجندز

Starter Items بخش هایی هستند که در هر بازی به هیروهای آن تعلق می گیرد و عموماٌ برای لحظات آغازین بازی که در جنگل می باشند بسیار مفید و حیاتی هستند. در این بخش می خواهیم به تعدادی از آیتم ها بازی لیگ آف لجندز امریکای شمالی اشاره کنیم.

Tools : شامل قسمت های مصرفی و ترینکت ها است.

Defens : قسمت هایی که ویژگی دفاعی چمپیون ها را ، از قبیل مقدار Health ، Magic Resistance و آرمور را تقویت می کنند.

Attack : تقویت کننده ویژگی های متکی بر Attack Damage  مثل Critical Strike Chance و Attack Speed هستند.

Magic : این قسمت ها ، خصوصیاتی که مبتنی بر Ability Power می باشند را بهبود می بخشند مثل Mana و یا Cooldown Reduction .

Movement : این قسمت ها وظیفه بالا بردن سرعت قهرمان را در نقشه بر عهده دارند.

چنانچه بتوانید به دشمنتان در خط وسط فشار بیاورید و مجبورش کنید به طور دائم زیر برجش بازی نماید و به برج شما نزدیک نگردد ، این اجازه را پیدا می ‌کنید تا در نقشه جستجو کنید.

به هم‌ رزم های خود در خط بالا و خط پایین امداد رسانی کنید و در گرفتن آبجکتیوهای روی نقشه مانند Drake و Rift Herald به جنگلبان های خود کمک کنید.

بعضی از چمپیون های خط وسط مانند Twisted Fate وTalon هم ویژگی هایی دارند که به پرسه ‌زنی آنها کمک می‌ نماید. در نتیجه به ‌عنوان گیمر خط وسط باید آگاهی بیشتری به اتفاقات روی نقشه داشته باشید و در مقابل با گیمر خط بالا ، بیشتر حواس خود را به هم رزم هایتان جمع کنید.

به کمک گیفت کارت لیگ آف لجندز آمریکای شمالی می توانید ریوت پوینت های خود را افزایش دهید و به این ترتیب اقدام به خرید تجهیزات کنید تا قدرت بازیکن های خود را افزایش دهید و با تمام توان به نبرد با دشمن خود بروید.

اعتبارهای خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز امریکا شمالی

برای خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز امریکای شمالی همین الان به سایت گیم کد و بخش گیفت کارت ها مراجعه کنید و این محصول محبوب را با میزان اعتبارهای زیر خریداری نمایید.

1 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 25 دلاری آمریکای شمالی

2 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 50 دلاری آمریکای شمالی

پس از خرید کارت هدیه لیگ اف لجندز امریکای شمالی از فروشگاه گیم کد ، می توانید کد دیجیتالی آنرا دریافت نمایید و سپس اقدام به خرید تجهیزات برای بازی خود نمایید.

Ghost ( 180 Second Cooldown ) در بازی لیگ اف لجندز

این Spell یا طلسم تا حد زیادی بر بالا رفتن سرعت حرکت به میزان 10 ثانیه اضافه می نماید و به شما اجازه می دهد تا از قهرمان ها ، مینیون ها و غول ها عبور کنید.

Ghost برای چمپیون هایی که به تعقیب رقبای خود می افتند یا می خواهند در امان بمانند ، انتخاب خیلی خوبی است. این ویژگی از انعطاف پذیری کمی نسبت به همتای خود ، Flash برخوردار می باشد.

سایر محصولات

در فروشگاه گیم کد می شود مضاف بر خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز امریکای شمالی می توانید اقدام به خرید محصولات دیجیتالی دیگری مانند :

2 ) جم بازی دیز آف امپایر

4 ) الماس بازی گنشین ایمپکت

6 ) جم بازی آگاری دات آی او

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) گیفت کارت گوگل پلی

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

5 ) سکه بازی ساکر استارز

8 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

9 ) گیفت کارت تارگت

10 ) و غیره

نمایید.

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز امریکا شمالی محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند.

همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

ارتباط با بخش پشتیبانی گیم کد

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز امریکا شمالی را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز امریکا شمالی جزء کارت شارژهای پر طرفدار در سبک بتل رویال است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این کارت هدیه را با کمترین اشتباه تهیه کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز امریکا شمالی می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.