گیفت کارت لیگ اف لجندز

گیفت کارت لیگ آف لجندز – گیفت کارت League of Legends

خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز

بازی LOL یا همان لیگ آف لجندز یک بازی از نوع میدان نبرد مولتی پلی آنلاین می باشد که توسط شرکت Riot Games  برای سیستم عامل های مک اپل و ویندوز طراحی شده است. برگرفته از مدل های گیم WarCraft III  می باشد. لیگ اف لجندز یکی از محبوب ترین بازی های بر خط به سبک استراتژیک و افسانه کهن می باشد که Multiplayer و آنلاین بودن آن جذابیت بیشتری برای این بازی داشته است. در طول این چند سال که بازی در ورژن های گوناگون خود تقدیم کاربر ها و پلیر ها شده به جرات می توان گفت که تبدیل به یک بازی اعتیاد آور شده است. بر خلاف خیلی از بازی های این سبک ، رقیب های این بازی اصلاٌ به راحتی از بین نمی روند و نیاز به اجرای تمام توانایی های کاربر برای کشتن حریف بازی خود می باشد.

در سال 2012 لیگ آف لجندز یا لیگ افسانه ها بیشترین میزان زمان گیم را در آمریکا و اروپا به خود اختصاص داد و علاوه بر آن در سال 2014 این گیم 67 میلیون بازیکن در ماه و روزانه 27 میلیون گیمر و بیش از 7,5 میلیون پلیر در ساعت داشت .

خرید گیفت کارت League Of Legends

یکی از امکانات مخصوص این بازی به دست آوردن امتیاز RP یا Riot Points می باشد که همان امتیاز های به دست آمده در بازی می باشد. شما هرچقدر بتوانید امتیاز بیشتری به دست آورید Hero یا قهرمان های بیشتری را می توانید به گروه جنگی خود اضافه کنید و توانایی و شکست ناپذیری را بالا ببرید. خرید لباس ها و ادوات اضافی جنگی نیز به وسیله همین امتیاز ها خریداری می شوند. محیط گرافیکی بازی لیگ افسانه ها کاملاٌ جذاب و رضایت بخش است که تا کنون توانسته اقشار زیادی از جامعه از کوچک تا بزرگسال را به خود جذب کند.

گیفت کارت لیگ آف لجندز همان Riot Point ها هستند که شما می توانید با پرداخت مبلغی آن را شارژ نمایید و با تمام قدرت از اسلحه ها و ادوات جنگی خریداری کنید و به سمت دشمن پیشروی کنید. گیفت کارت League Of Legends قابلیت افزایش امتیاز ریوت پوینت می باشد. فروشگاه گیم کد امکان خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز را برای شما کاربران عزیز در شرایط تحریم فراهم کرده تا به آسانی بتوانید از امکانات ویژه این بازی استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

انواع گیفت کارت لیگ آف لجندز در سایت گیم کد

برای خرید هر یک از گیفت کارت League Of Legends می توانید از گیفت کارت های زیر به دلخواه خود خریداری نمایید :

1 ) خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز ترکیه

2 ) خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز آمریکا شمالی

3 ) گیفت کارت League Of Legends اروپا غربی

4 ) گیفت کارت League Of Legends نیوزلند

5 ) گیفت کارت League Of Legends کره جنوبی

6 ) گیفت کارت League Of Legends برزیل

7 ) خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز استرالیا

8 ) گیفت کارت League Of Legends آمریکا

پس از ثبت سفارش هر کدام از گیفت کارت League Of Legends ، آن را به صورت آنی بعد از پرداخت بر روی ایمیل خود دریافت می نمایید. توجه داشته باشید که در حین ثبت نام حتماٌ اطلاعات صحیح خود را وارد کنید ، شماره تماس و ایمیل شما باید به شکل کاملاٌ صحیح در سیستم ثبت شوند.

سایر محصولات

شما می توانید از سایر محصولات سایت گیم کد نیز دیدن و خرید نمایید :

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت ویزا کارت

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

5 ) مستر کارت مجازی

6 ) گیفت کارت ویباکس فورتنایت

7 ) گیفت کارت ورد آف وارکرافت

8 ) گیفت کارت ران اسکیپ

9 ) گیفت کارت گیم استاپ

10 ) و دیگر محصولات

فروشگاه گیم کد در قسمت آموزش و راهنما همه آموزش های مناسب فارسی شده را برای شما کاربران فراهم کرده است که در زمان استفاده از گیفت کارت ها به مشکلی بر نخورید ، در صورت بروز هرگونه سوال و مشکل در باب خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز می توانید در ساعات مشخص از طریق بخش پشتیبانی جهت بر طرف کردن و حل آن ها اقدام نمایید.

1400/5/11 13:47:51

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top