خرید گیفت کارت مینت mint

خرید گیفت کارت مینت mint

گیفت کارت مینت

گیفت کارت مینت در واقع یک کارت نقدی پیش پرداخت شده می باشد که توسط شرکت Payment wall طراحی و تولید گردیده است.

گیفت کارت مینت امکان پرداخت را برای کاربران خود در سراسر جهان فراهم نموده است. در فروشگاه گیم کد می توانید این محصول را با میزان اعتبارهای زیر ثبت سفارش نمایید و پس از طی کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی آنرا دریافت نمایید:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری مینت

2 ) گیفت کارت 10 دلاری مینت

3 ) گیفت کارت 20 دلاری مینت

4 ) گیفت کارت 30 دلاری مینت

5 ) گیفت کارت 50 دلاری مینت

6 ) گیفت کارت 100 دلاری مینت

7 ) گیفت کارت 300 دلاری مینت

در سال 2013 شرکت Payment wall ، گیفت کارت مینت را به عنوان روشی آسان برای خرید کالا ، گیم ، نرم افزار و غیره طراحی و روانه بازار شد.

گیفت کارت مینت همچون گیفت کارت ویزا کارت و گیفت کارت مستر کارت دارای اعتبار می باشد و در هر فروشگاه و سایتی که از این گیفت کارت پشتیبانی می کند می توان خرید کرد.

همانطور که گفته شد گیفت کارت مینت یک کارت پیش پرداخت شده می باشد که به وسیله Payment wall طراحی شده است. به وسیله این کارت شارژ می شود اقدام به خرید محصولات سرگرم کننده نمود.

با همراهی گیفت کارت مینت می توانید بدون حضور فیزیکی از هر فروشگاهی در سطح جهان خرید کنید و یک تجربه جدید به دست آورید.

گیفت کارت مینت هم به شکل فیزیکی و هم به شکل دیجیتالی قابل خرید است اما در ایران به علت وجود تحریم ها نوع فیزیکی آن وارد کشور نمی شود و فقط می توان نوع دیجیتالی آنرا تهیه نمود هرچند که در کارایی هیچ فرقی با یکدیگر ندارند.

به وسیله این گیفت کارت می شود محتواهای درون بازی ها ، هاست ، VPS ، سرویس های برخط اینترنتی و غیره را خریداری کرد.

شما کاربران با خرید بسیار راحت گیفت کارت مینت از فروشگاه گیم کد قادر به استفاده از این گیفت کارت در محدوده جهانی خواهید بود و از هرجای دنیا بدون حضور فیزیکی و انجام عملیات بانکی و حتی عدم نیاز به داشتن سن قانونی می توانید کلیه پرداخت های خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

گیفت کارت مینت مزایای بسیاری دارد که به بیان چند مورد از آن می پردازیم:

1 ) ساده ، امن و بی خطر بودن.

2 ) گیفت کارت مینت یک مسیر جهت پرداخت گیم های شرکت MMORPG است.

3 ) قابلیت استفاده از سرویس های برخط اینترنتی.

4 ) امکان پرداخت های درون بازی Mine Craft .

5 ) قابلیت پرداخت VPS و کانال های خصوصی.

6 ) تهیه هاست خارجی.

7 ) و بسیاری از دیگر خرید های تحت شبکه.

همانطور که گفته شد بی نیاز از حضور فیزیکی و انجام عملیات بانکی و حتی عدم نیاز به داشتن شرایطی همچون سن قانونی می توانید همه پرداخت های خود را به وسیله گیفت کارت مینت انجام دهید.

گیفت کارت MINT به شما اجازه می دهد تا اطلاعات کارت شخصی و اعتباری خود را حفظ و ایمن نگه دارید. هنگام پرداخت های آنلاین با آن ، احتیاجی به ارائه هیچ یک از مشخصات بانکی خود ندارید.

فروشگاه گیم کد مفتخر است که توانسته شرایطی فراهم کند تا کاربران بتوانند خرید آسان انواع گیفت کارت را تجربه نمایید و همچنین بتوانند در محیطی ایمن و قابل اعتماد خرید خود را صورت دهند و از مزایای آن استفاده کنند.

اگر در حین خرید گیفت کارت مینت به مشکل خوردید می توانید از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. گیفت کارت مینت نیز مثل سایر گیفت کارت ها دارای اعتبار می باشد و شما قادرید در هر سایتی که اجازه پرداخت با مینت را به شما می دهد به راحتی پرداخت های خود را صورت دهید.

فروشگاه گیم کد همواره در تلاش است تا بتواند تنوع در محصولات خود را حفظ کند و با این کار رضایت کاربرانش را بیشتر از پیش جلب نماید. شما هم می توانید علاوه بر گیفت کارت مینت از سایر محصولات متنوع فروشگاه گیم کد خرید انجام دهید مانند:

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

2 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

3 ) محتوای درون بازی جنگ ربات ها

4 ) پک و الماس بازی Rise Of Kingdoms

5 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

6 ) گیفت کارت های استیم والت

7 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

8 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع دیجیتالی فروشگاه گیم کد

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت مینت محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند.

همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و تحت وب حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت مینت را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که گیفت کارت مینت جزء کارت های پر طرفدار در بین مردم است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این گیفت کارت را با کمترین اشتباه تهیه کنید و از تجربه خرید با آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت مینت می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را به شکل اورجینال تحویل بگیرید.