گیفت کارت نتفلیکس اروپا

شرکت نتفلیکس در سال 2007 تصمیم گرفت تا با انجام یک کار جدید همه را حیرت زده کند.

آن کار ، آنلاین شدن تماشای محصولات نتفلیکس بود. هرچند که این ویژگی در کنار اجاره دی وی دی ارائه می شد ولی باز هم کاربران منتظر آمدن آن بودند.

سال بعد نتفلیکس یک قرارداد با شرکت ال جی امضا کرد و همین موضوع باعث فروش هرچه بهتر نخستین دستگاه های بلورِی شد. این دستگاه های می توانستند با اتصال به اینترنت ، برنامه های موجود در نتفلیکس را اجرا کنند.

هر کاربری که بخواهد از نتفلیکس استفاده نماید می تواند به مدت 30 روز از خدمات این شرکت به صورت رایگان استفاده نماید.

اما برای استفاده از این بسته 30 روزه رایگان باید روی Start Your Free Month Now کلیک کنید و در قدم بعد یکی از 3 روش استفاده از اشتراک نتفلیکس را انتخاب کنید و پس از آن باید آدرس ایمیل و رمز ورود خود را تایپ کنید و روی گزینه continue کلیک نمایید تا این اشتراک برای شما فعال شود.

برای ساخت اکانت در نتفلیکس باید به روش زیر عمل کنید :

1 ) آی پی خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید.

2 ) به وب سایت نتفلیکس مراجعه کنید.

3 ) گزینه Join free for a month را پیدا کنید و روی آن کلیک نمایید.

4 ) اکنون از بین 3 سطح عضویت در نت فلیکس با در نظر داشتن مقدار مبلغی که می خواهید هزینه کنید می بایست روی See The Plans کلیک کنید و سطح مورد نظر را انتخاب نمایید.

5 ) حالا باید ایمیل و پسورد مورد نظرتان را وارد کنید.

6 ) حالا که وارد بخش پرداخت شده اید 3 روش پرداخت پیش رو دارید: اولین روش از طریق دِبیت کارت ، دومین روش از طریق پی پال و سومین روش از طریق گیفت کارت نتفلیکس اروپا می باشد.

7 ) پس از اینکه روش پرداخت را گیفت کارت نتفلیکس اروپا انتخاب کردید باید کد کارت هدیه نتفلیکس اروپا خریداری شده خود را وارد نمایید.

8 ) حالا اکانت شما در نتفلیکس ایجاد گردیده است.

شما هم حتماٌ ازشبکه های خانگی ، فیلم و سریال تماشا کرده اید با تهیه گیفت کارت نتفلیکس اروپا می توانید اقدام به تهیه اشتراک نتفلیکس نمایید و پس از آن به راحتی از فیلم ها و سریال های موجود در نتفلیکس استفاده نمایید.

مزایای خرید گیفت کارت نتفلیکس اروپا

با تهیه کارت شارژ نتفلیکس اروپا می توانید هر موقع و هر جا که خواستید از فیلم ها و سریال های این شبکه استفاده نمایید. از مزیت های استفاده از گیفت کارت نتفلیکس اروپا می شود به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) به علت نداشتن تاریخ مصرف می توانید آنرا به دوستان خود هدیه کنید.

2 ) امکان تماشای میلیون ها فیلم و سریال به صورت بر خط برایتان فراهم است.

3 ) جدیدترین فیلم های دنیا در دسترس شما می باشند.

4 ) بهترین جایگزین برای کارت های اعتباری جهت استفاده از محصولات نتفلیکس است.

همه نتفلیکس را به عنوان کامل ترین و به روز ترین سامانه ارائه دهنده فیلم و سریال به صورت آنلاین در دنیا می شناسند.

در بسیاری از کشورها از جمله ایران می توان از این سرویس استفاده کرد. شرکت نتفلیکس فعالیت خود را با اجاره دی وی دی آغاز کرد اما با گسترش اینترنت رو به سوی آنلاین شدن پخش فیلم و سریال آورد و با این کار تحول بزرگی در اذهان مردم و عاشقان فیلم و سریال ایجاد کرد.

اعتبارهای گیفت کارت netflix اروپا

در سایت گیم کد می توانید گیفت کارت نتفلیکس اروپا را با میزان اعتبارهای زیر ثبت سفارش و خریداری کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کد دیجیتالی آن برای شما ارسال شود:

1 ) گیفت کارت نتفلیکس 15 یورو اروپا

2 ) گیفت کارت نتفلیکس 25 یورو اروپا

3 ) گیفت کارت نتفلیکس 30 یورو اروپا

4 ) گیفت کارت نتفلیکس 50 یورو اروپا

این کمپانی آمریکایی که در کالیفرنیا واقع است فعالیت اصلی خود را متمرکز بر ارائه محصولات صوتی و تصویری کرده است. این شرکت بزرگ در سال 1997 به وسیله Marc Randolph و Reed Hastings تاسیس شد و اکنون یکی از شرکت های بزرگ دنیا می باشد.

سایر محصولات

می توانید ازفروشگاه گیم کد علاوه بر تهیه گیفت کارت نتفلیکس اروپا اقدام به خرید محصولات دیجیتالی دیگر نیز نمایید. کالاهایی مانند:

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

2 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

3 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

4 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

5 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) سکه بازی ساکر استارز

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

10 ) و دیگر محصولات متنوع فروشگاه گیم کد

بخش پشتیبانی وبسایت گیم کد

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه ارائه گیفت کارت نتفلیکس اروپا محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبار های مختلف به فروش می رساند.

همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت نتفلیکس اروپا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که گیفت کارت نتفلیکس اروپا جزء گیفت کارت های پر طرفدار Netflix است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، گیفت کارت نتفلیکس اروپا را با کمترین اشتباه سفرش دهید و آنرا در اسرع وقت تحویل بگیرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت نتفلیکس اروپا می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.