خرید گیفت کارت نتفلیکس امریکا

برای دسترسی به هزاران فیلم و سریال آن هم با زیرنویس فارسی باید به سایت نتفلیکس مراجعه کنید و به وسیله گیفت کارت نتفلیکس آمریکا اقدام به تهیه این محصولات نمایید. عضویت در سایت نتفلیکس به وسیله گیفت کارت Netflix آمریکا کار آسانی می باشد.

تا پیش از این برای عضویت در نتفلیکس و خرید اشتراک باید به زحمت زیادی می افتادیم چون فقط از طریق کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت می شد اینکار را انجام داد. ولی الان به کمک گیفت کارت نتفلیکس آمریکا به راحتی می توانید اقدام به تهیه اشتراک نتفلیکس نمایید.

یک سامانه پر مخاطب برای اجرای فیلم و سریال آن هم به صورت آنلاین در سر تا سر دنیا وجود دارد به نام نتفلیکس. با همراهی Gift Card نتفلیکس آمریکا به راحتی می توانید اکانت خود را شارژ کنید و پس از آن به منبع عظیمی از فیلم و سریال دست پیدا کنید.

با مراجعه به سایت گیم کد می شود به آسانی گیفت کارت نتفلیکس آمریکا را یافت و نسبت به خرید آن اقدام کرد تا پس از فعال سازی آن بتوان به فیلم مورد نظر خود دسترسی داشت.

خریداری این کارت هدیه به آسانی امکان دسترسی به محصولات وب سایت Netflix را فراهم می سازد.

نکات کلیدی گیفت کارت نتفلیکس امریکا

کارت شارژ نتفلیکس آمریکا هیچگونه تاریخ مصرفی ندارد و به همین علت می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن به دوستانتان باشد. به کمک این کارت هدیه می شود به شکل نامحدود به فیلم های روز دنیا دسترسی داشت.

نتفلیکس یک نرم افزار هم دارد که می شود آنرا بر روی گوشی های اندرویدی و IOS و ویندوزفون نصب کرد. جهت دانلود آن باید با توجه به سیستم عامل گوشی خود اقدام به دریافت آن نمایید.

می توانید به صورت رایگان و به مدت یک ماه از نتفلیکس استفاده نمایید که این ، یکی از مزایای شرکت نتفلیکس است.

شاید نشود کسی را روی کره زمین پیدا کرد که از دیدن فیلم و سریال لذت نبرد و علاقه ای به تماشای آنها نداشته باشد.

یک فیلم خوب می تواند روش مبارزه با مشکلات را آموزش دهد ، می تواند به کسی اعتماد به نفس دهد ، اشک کسی را در آورد ، انسان های زیادی را بخنداند ، حال مردم را خوب کند و به طور کلی در زندگی هر کس موثر واقع شود.

اعتبارهای خرید گیفت کارت نتفلیکس امریکا

برای خرید گیفت کارت نتفلیکس آمریکا همین الان به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید و این کالا را با میزان اعتبارهای زیر خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 15 دلاری نتفلیکس آمریکا

2 ) گیفت کارت 20 دلاری نتفلیکس آمریکا

3 ) گیفت کارت 25 دلاری نتفلیکس آمریکا

4 ) گیفت کارت 30 دلاری نتفلیکس آمریکا

5 ) گیفت کارت 60 دلاری نتفلیکس آمریکا

6 ) گیفت کارت 100 دلاری نتفلیکس آمریکا

نتفلیکس چیست؟

اینجا ما می خواهیم شما را با دوست داشتنی ترین سرویس ارائه کننده محصولات صوتی و تصویری آشنا کنیم که به اسم نتفلیکس معروف است.

همچنین گیفت کارتی را معرفی می کنیم که می شود به وسیله آن بدون محدودیت از محصولات آن استفاده کرد به نام گیفت کارت نتفلیکس آمریکا. به وسیله این کارت هدیه است که می شود به اقیانوسی از فیلم و سریال و برنامه های مستند دست پیدا کرد.

سال 2016 سرویس محبوب نتفلیکس که در زمینه پخش آنلاین محصولات صوتی و تصویری فعالیت دارد توانست 75 میلیون نفر را به عضویت خود در آورد. مقر اصلی این شرکت در ایالت کالیفرنیای آمریکا است که پر بیننده ترین فیلم ها و سریال ها از سراسر دنیا را جمع آوری کرده است و در قالب سرویس Netflix ارائه می کند.

کاربرهای این سرویس می توانند از طریق اپلیکیشن نتفلیکس که قابل نصب بر روی گوشی های اپل ، اندروید و ویندوزفون می باشد به دنیای فیلم و سریال وارد شوند و به وسیله گیفت کارت نتفلیکس امریکا اکانت خود را شارژ نمایند.

جهت خرید گیفت کارت نتفلیکس آمریکا باید به فروشگاه های قابل اعتماد مراجعه کنید چون بعضی از سایت های متقلب اقدام به ارائه نوع جعلی این محصول می نمایند که اگر از آنها برای شارژ اکانت خود استفاده کنید هم پول خود را از دست می دهید و هم اکانت خود را.

پس با مراجعه به فروشگاه گیم کد با خیال آسوده اقدام به خرید کارت هدیه نتفلیکس آمریکا به صورت اورجینال نمایید.

سایر محصولات

فروشگاه گیم کد امکان خرید کالاهای دیجیتالی را فراهم نموده است. محصولاتی مانند :

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

3 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

4 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

5 ) مستر کارت مجازی

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت کارما کوین

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت های هتلز دات کام

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع سایت گیم کد

ارتباط با بخش پشتیبانی

سایت اینترنتی گیم کد ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت نتفلیکس امریکا به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

کاربران گرامی بعد از خرید گیفت کارت نتفلیکس آمریکا از فروشگاه گیم کد ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت نتفلیکس آمریکا را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت نتفلیکس امریکا ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است.

با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت نتفلیکس آمریکا را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی Netflix باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت نتفلیکس آمریکا آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.