گیفت کارت ps5 بحرین

در بین کاربران ایرانی یکی از پر مخاطب ترین گیفت کارت های psn ، گیفت کارت psn بحرین است. دلیل این محبوبیت هم مناسب بودن قیمت این گیفت کارت به نسبت گیفت کارت های اتحادیه اروپا و آمریکا می باشد.

اگر می خواهید جدید ترین بازی ها را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنید باید گیفت کارتps5 بحرین را تهیه کنید. فروشگاه ps4 بحرین از محبوب ترین فروشگاه های پلی استیشن است چون محصولات و خدماتش را با نازل ترین قیمت ارائه می کند.

گیفت کارت psn بحرین تاریخ مصرف ندارد و شما می توانید بدون محدودیت زمانی ، از آن استفاده کنید. به علاوه می توانید آن را به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید.

انواع گیفت کارت ps5 بحرین

می توان گیفت کارت پلی استیشن را به دو گروه اصلی تقسیم کرد : یکی گیفت کارت پلی استیشن نت ورک که کار آن شارژ حساب و خرید محصولات پلی استیشن می باشد و دومی که گیفت کارت پلی استیشن پلاس نام دارد که کار آن خرید بازی های آنلاین است که امکانات زیر را به شما می دهد :

1 ) اشتراک برای پلی استیشن پلاس ویتا و پلی استیشن

2 ) بازی های رایگان

3 ) تخفیف از پلی استیشن استور تا 80 درصد

4 ) سیو و ذخیره کردن بازی به صورت بر خط تا 3 گیگا بایت

5 ) اجرا گیم های مولتی پلیر

انواع گیفت کارت پلی استیشن پلاس در سایت گیم کد

شما می توانید گیفت کارت پلی استیشن پلاس را از فروشگاه گیم کد با میزان اعتبار های زیر خریداری کنید :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ماهه

2 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه

3 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله

اعتبارهای گیفت کارت ps5 بحرین در سایت گیم کد

اگر شما می خواهید گیفت کارت psn بحرین را خریداری کنید باید به سایت گیم کد مراجعه کنید و از بین میزان اعتبار های زیر بسته مورد نظر را خریداری کنید و پس از آن برای خرید از فروشگاه پلی استیشن بحرین اقدام کنید :

1 ) گیفت کارت  5 دلاری psn بحرین

2 ) گیفت کارت  10 دلاری psn بحرین

3 ) گیفت کارت 20 دلاری psn بحرین

4 ) گیفت کارت 50 دلاری psn بحرین

5 ) گیفت کارت 1 ماهه psn پلاس بحرین

6 ) گیفت کارت 3 ماهه psn پلاس بحرین

7 ) گیفت کارت 1 ساله psn پلاس بحرین

نکات مهم قبل از خرید گیفت کارت ps5 بحرین

قابل ذکر است که گیفت کارت ps5 بحرین فقط بر روی دستگاه های پلی استیشن با ریجن بحرین قابل استفاده می باشد و شما نمی توانید از این گیفت کارت برای دیگر کنسول ها استفاده نمایید. در نتیجه در هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن به ریجن مورد نظر دقت کنید زیرا گیفت کارت فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.

اگر می خواهید از فروشگاه پلی استیشن بحرین خرید کنید باید اول حساب خود را به وسیله گیفت کارت ps5 بحرین شارژ کنید و بعد از آن می توانید برای خرید اقدام نمایید.

چون کشور ما دچار تحریم است بنابراین شما نمی توانید از کارت های اعتباری بین المللی مثل پی پال برای شارژ اکانت خود استفاده کنید و مناسب ترین راه برای شارژ حساب شما گیفت کارت ps5 بحرین می باشد. اما باید این نکته را هم متذکر شویم که امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن بحرین به صورت فیزیکی آن هم به دلیل تحریم وجود ندارد و فقط کد گیفت کارت برای شما ارسال می گردد.

مراحل خرید گیفت کارت ps5 بحرین در سایت گیم کد

هم اکنون می توانید برای خرید گیفت کارت ps5 بحرین به سایت گیم کد مراجعه کنید و با انجام دادن مراحل زیر گیفت کارت خود را تحویل بگیرید :

1 ) در قدم اول باید در سایت گیم کد عضو شوید.

2 ) سپس گیفت کارت ps5 بحرین را ثبت سفارش کنید.

3 ) پس از پرداخت هزینه آن ، کد گیفت کارت برای شما ارسال می شود.

محصولات مرتبط

شما همیشه می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ps5 بحرین از دیگر کالا های موجود در لیست محصولات فروشگاه گیم کد خرید کنید مانند :

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

3 ) گیفت کارت مینت

4 ) گیفت کارت گوگل پلی

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

6 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

7 ) الماس بازی گنشین ایمپکت

8 ) گیفت کارت های آمازون

9 ) جم بازی کلش آف کلنز

10 ) و سایر محصولات سایت گیم کد

شما پس از خرید هر کدام از کالا های سایت گیم کد ، آن را با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن و به شکل فوری تحویل خواهید گرفت.

تیم پشتیبانی سایت گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم متخصص و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و پس از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت ps5 بحرین از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان گیم کد در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ps5 بحرین می باشد.

ارتباط با پشتیبانی سایت گیم کد

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت ps5 بحرین می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته پاسخگوی شما است حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت ps5 بحرین نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.