گیفت کارت پلی استیشن عمان

گیفت کارت PSN عمان و یاگیفت کارت پلی استیشن عمان یکی از کالا های شرکت Sony است که برای گیمر های خود با حساب کاربری عمان فراهم کرده است. به کمک این کارت ها می توان از استور Play Station عمان هر محصول و خدماتی را خریداری کرد. قبل از خرید از فروشگاه PlayStore عمان ، باید اکانت خود را شارژ کنید تا بتوانید به کالا هایی مانند: سریال ، محصولات صوتی و تصویری ، دیتا بازی ها و غیره دسترسی پیدا نمایید.

می توان از فروشگاه PlayStore عمان از محصولاتی مثل: دی ال سی ، خرید های درون برنامه ای ، بازی و غیره به وسیله گیفت کارت PSN عمان استفاده کرد. کاربران ایرانی هم قادرند از فروشگاه پلی استیشن عمان خرید کنند اما باید گیفت کارت خریداری شده عمان خود را ردیم کنند و پس از آن می توانند هر موقع که نیاز داشتند از پلی استیشن استور عمان بازی خریداری نمایند.

پیش از خرید گیفت کارت PS4 عمان به کشور اکانت خود دقت کنید ، در صورتی که کارت اشتباهی خریداری کنید ، Redeem کردن آن روی اکانت شما امکان پذیر نمی باشد. از راه کنسول پلی استیشن ، سایت پلی استیشن و فروشگاه پلی استیشن می توانید اکانت خود را به وسیله گیفت کارت PlayStation عمان شارژ کنید.

چه اعتباراتی از پلی استیشن عمان در گیم کد قابل خرید است ؟

می توانید به کمک گیفت کارت PSN عمان علاوه بر خرید بازی از استور پلی استیشن از کالا هایی مثل: انواع جم ها ، تم ها ، فیلم ها و غیره استفاده نمائید. فروشگاه گیم کد اعتبار پلی استیشن عمان را نیز در بین محصولات خود جای داده است و شما می توانید از بین اعتبار های موجود این محصول ، پک مورد نظر خود را خریداری کنید:

1 )  پلی استیشن 5 دلاری عمان

2 ) پلی استیشن 10 دلاری عمان

3 )  پلی استیشن 20 دلاری عمان

4 )  پلی استیشن 50 دلاری عمان

5 )  1 ماهه پلی استیشن پلاس عمان

6 )3 ماهه پلی استیشن پلاس عمان

7 )  1 ساله پلی استیشن پلاس عمان

شارژ حساب پلی استیشن عمان

پس از ثبت سفارش و خرید گیفت کارت پلی استیشن ، کد دیجیتالی محصول برای شما ارسال می شود و شما باید با این کد ، حساب کاربری خود را شارژ نمائید. برای شارژ اکانت پلی استیشن عمان به روش زیر عمل نمائید:

1 ) پیش از هر کاری باید وارد حساب کاربری پلی استیشن عمان خود گردید ولی باید با IP غیر ایرانی وارد شوید.

2 ) در سمت چپ تصویر یک لیست وجود دارد ، گزینه Redeem Prepaid Card را از منو مذکور برگزینید.

3 ) کد گیفت کارت PSN عمان خریداری شده را در این صفحه تایپ کنید.

4 ) حالا با خیال آسوده از PlayStore عمان خرید کنید زیرا اکانت شما با موفقیت شارژ گردید.

نگاهی به گیفت کارت PlayStation عمان

از طریق کنسول های پلی استیشن و به کمک گیفت کارت PlayStation عمان می توانید از خدمات و محصولات فروشگاه پلی استیشن عمان و همچنین اجرا بازی های آنلاین استفاده کنید. برای تهیه کارت اورجینال پلی استیشن عمان آن هم به شکل قانونی و بدون تاریخ انقضاء قادرید به فروشگاه گیم کد بروید.

پس از خرید محصول از PlayStore استیشن عمان ، این محصول خریداری شده بر روی کنسول پلی استیشن شما در دسترس خواهد بود. پس خود را برای خرید آسان از استور پلی استیشن عمان آماده کنید.

دیگر نیازی به کارت های اعتباری برای شارژ اکانت خود ندارید و به راحتی و به کمک شارژ پلی استیشن عمان می توانید حساب کاربری خود را شارژ نمائید و از خدمات و محصولات پلی استیشن استور عمان استفاده کنید.

با خرید شارژ پلی استیشن عمان می توانید به وسیله موجودی آن از همه محصولات و خدمات و گیم های موجود در  PlayStore عمان بهره مند گردید.

اعتبار پلی استیشن عمان گزینه بسیار خوبی برای هدیه به دوستان است زیرا این محصول تاریخ انقضاء ندارد.

خدمات گیفت کارت PSN عمان

برای خرید شارژ حساب پلی استیشن عمان تنها لازم است تا عضو فروشگاه گیم کد شوید و پس از آن ، محصول مورد نظر را به صورت آنی تحویل بگیرید. شما می توانید به وسیله اعتبار پلی استیشن عمان از خدمات زیر بهره مند گردید:

1 ) اشتراک پلی استیشن پلاس

2 ) پیش خرید بازی ها

3 ) گیم های پلی استیشن

4 ) تخفیفات بازی ها

5 ) موسیقی های شرکت سونی

6 ) تم های آنلاین

7 ) و خدمات دیگر

محبوبیت چشمگیر گیفت کارت PSN عمان در بین گیمرهای ایرانی

پیش از خرید هر محصول به انتخاب خود دقت کنید زیرا محصول خریداری شده به هیچ وجه پس گرفته و یا تعویض نمی شود. ضمن اینکه گیفت کارت PlayStation عمان فقط روی اکانت پلی استیشن کشور عمان قابل فعال سازی می باشد. بعد از خرید ، کد گیفت کارت برای شما به نمایش در خواهد آمد و از طریق ایمیل و یا … برای شما ارسال می شود. گیفت کارت PSN عمان جزء گیفت کارت های پر طرفدار در بین پلیر های ایرانی است.

سایت گیم کد محصولات متنوع دیگری هم علاوه بر شارژ حساب پلی استیشن عمان دارد مانند:

1 ) گیفت کارت مینت

2 ) گیفت کارت های گوگل پلی

3 ) گیفت کارت اوریجین

4 ) گیفت کارت های استیم والت

5 ) گیفت کارت اسپاتیفای

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت ای بای

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت نت فلیکس

10 ) و غیره

تیم فروش سایت گیم کد

سایت گیم کد با داشتن تیم فنی و فروش حرفه ای که برای کادر پرسنلی خود در نظر گرفته است بستری آسان را برای مشتریان خود فراهم نموده است. از این رو PSN عمان به سهولت در گیم کد قابل خرید بوده است البته با نازل ترین هزینه و داشتن اطمینان خاطر 100 در صد مشتری در جهت اورجینال بودن و معتبر بودن گیفت کارت ها بوده است.

تیم پشتیبان ما به شکل 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در روز های تعطیل ارائه دهنده ی گیفت کارت پلی استیشن عمان معتبر و ارزان می باشد.