خرید گیفت کارت پلی استیشن پرتغال

یکی از محبوب ترین فروشگاه ها در بین گیمر ها ، فروشگاه پلی استیشن پرتغال و گیفت کارت psn پرتغال است. گیفت کارت های پلی استیشن پرتغال ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید محصولات گوناگونی را به شکل دیجیتالی از استور پلی استیشن پرتغال خریداری نمایید. گیفت کارت پلی استیشن پرتغال برای کنسول های پلی استیشن طراحی شده است.

اگر شما از گیمر هایی هستید که کشور اکانت خود را بر روی پرتغال تنظیم کرده اید ، برای شارژ حساب کاربری خود باید از گیفت کارت پلی استیشن پرتغال کمک بگیرید.

اگر فراموش کرده اید که کشور حساب کاربری شما روی چه کشوری تنظیم شده است حتماٌ با پشتیبانی فروشگاه گیم کد تماس حاصل فرمایید تا آن ها ریجن اکانت شما را شناسایی کنند.

شما به وسیله گیفت کارت psn پرتغال به سهولت می توانید گیم ،DLC  ، تم بازی ، امتیاز مورد نیاز در بازی ، به اضافه همه محصولات تصویری و صوتی استور پلی استیشن پرتغال را بدون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی خریداری نمایید.

برای بسیاری از مردم ، خرید کردن یکی از بهترین و جذاب ترین سرگرمی ها است و گیمر ها هم از این قاعده مستثنی نیستند به شرط آن که برای خرید گیفت کارت پلی استیشن پرتغال ، کنسول ، گیم و محصولاتی از این دست باشد.

گیفت کارت ps5 پرتغال

در حال حاضر ارزش گیفت کارت پلی استیشن پرتغال به خاطر یکی از بزرگ ترین قدم های کمپانی Sony در سال 2006 است که تاثیر محسوسی روی سود آوری این کمپانی داشت.

همچنین باعث شد تا دستگاه های این شرکت ارزش بیشتری پیدا کنند و پر مخاطب تر شوند. اتفاق بزرگی برای شرکت سونی در سال 2006 افتاد و آن راه اندازی پلی استیشن نتورک بود.

بعد از مدتی که استور پلی استیشن افتتاح شد ، شرکت سونی امکان خرید گیم توسط گیمر ها برای کنسول پلی استیشن را به وجود آورد.

در ابتدا این شبکه به صورت انحصاری در اختیار کنسول PlayStation 3 بود.

محصولات مرتبط : خرید گیفت کارت ایکس باکس

فقط به دارندگان این کنسول خدمات رسانی می کرد. در سال 2008 شرکت سونی امکان دسترسی گیمر های پلی استیشن پرتابل و کامپیوتر های شخصی را نیز به این شبکه فراهم کرد.

مهم ترین کارایی گیفت کارت psn پرتغال این است که گیمرها می توانند به وسیله آن گیم ها را به صورت دیجیتالی تهیه کنند.

به علاوه امکان انجام بازی ها به شکل مولتی پلیر ، امکان اضافه کردن دوستان ، امکان ارسال و دریافت پیام ، تماشای ویدئو های مربوط به گیم ها و ویدئو های تبلیغاتی ، بازی کردن به وسیله گوشی های سونی ، ایجاد محدودیت برای گیمر های کنسول و کنترل آن توسط والدین و خدمات دیگر از راه گیفت کارت پلی استیشن پرتغال وجود دارد.

برای خرید محصولات و هر آنچه که در فروشگاه پلی استیشن پرتغال وجود دارد از همان آغاز توسط گیفت کارت psn پرتغال مهیا است. با Redeem کردن کد گیفت کارت پلی استیشن پرتغال کاربر ها می توانند تا خرید های خود را از استور پلی استیشن پرتغال به سر انجام برسانند.

اعتبارهای گیفت کارت پلی استیشن پرتغال

فروشگاه گیم کد گیفت کارت psn پرتغال را برای شما به ارمغان آورده است و باید برای تهیه آن از بین اعتبار های زیر بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از ثبت سفارش ، محصول مورد نظر را تحویل بگیرید :

1 ) گیفت کارت 20 یورویی ps5 پرتغال

2 ) گیفت کارت 50 یورویی ps4 پرتغال

3 ) گیفت کارت 3 ماهه ps پلاس پرتغال

4 ) گیفت کارت 1 ساله ps پلاس پرتغال

مهم ترین خدمات گیفت کارت پلی استیشن پرتغال

در حال حاضر که پرچم دار بازاردستگاه های بازی ، پلی استیشن است ، بخش عظیمی از این پیشروی های خود را مدیون همین گیفت کارت psn پرتغال است. چون کمپانی Sony به خوبی به فروشگاه پلی استیشن پرتغال در سال های گذشته اهمیت داده و با بارگذاری بازی های مختلف ، بسیاری از گیمر ها را به سمت این فروشگاه کشانده است.

همچنین قابلیت های متنوعی به این استور افزوده شده است و خدماتی هم که پیش از این در پلی استیشن استور پرتغال وجود داشت ، بهبود یافته اند. اما فروشگاه پلی استیشن به تنهایی در قسمت بازی های مولتی پلیر و ارتباط با دوستان و به روز رسانی نرم افزار کنسول و دیگر امکانات این چنینی کارایی دارد. ولی به طور کلی مهم ترین خدمات این روز های پلی استیشن استور پرتغال عبارتند از :

1 ) تهیه گیم های پلی استیشن

2 ) پیش خرید بازی های Play Station ( Pre-Order )

3 ) دانلود بازی های رایگان

4 ) دریافت دمو بازی ها و ورژن بتا بازی ها در صورت ارائه آن توسط شرکت سازنده

5 ) دیدن ویدئوهای مربوط به گیم ها

6 ) خرید و دریافت تم ها

7 ) تهیه و دانلود موسیقی

8 ) استفاده از تخفیف ها در خرید بازی و سایر سرگرمی ها

محصولات مرتبط

فروشگاه گیم کد دارای محصولات متنوعی می باشد و شما می توانید مضاف بر خرید گیفت کارت پلی استیشن پرتغال از این کالا ها نیز خریداری کنید. از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1 ) خرید گیفت کارت پلی استیشن

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت کارما کوین

4 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

5 ) گیفت کارت گوگل پلی

6 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت نت فلیکس

9 ) جم بازی کلش آف کلنز

10 ) و دیگر محصولات سایت گیم کد

پشتیبانی بعد از خرید

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی پیش و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت psn پرتغال از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت psn پرتغال می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت psn پرتغال می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.