گیفت کارت گوگل پلی اروپا برای کشورهای اروپایی : فرانسه , ایتالیا , اسپانیا , رومانی , بلژیک , یونان , چک , پرتغال , مجارستان , بلغارستان , دانمارک , اسلواکی , کرواسی , لیتوانی , اسلوونی , لتونی , استونی , لوگزامبورگ قابل استفاده می باشد.

گیفت کارت گوگل پلی اروپا

یکی از پر طرفدار ترین فروشگاه های گوگل ، فروشگاه گوگل پلی اروپا می باشد . به وسیله گیفت کارت گوگل پلی اروپا می توان از محصولات و خدمات فروشگاه گوگل پلی استفاده نمود.

فروشگاه گوگل پلی اروپا به علت فراوانی کاربر در این قاره از اهمیت بالایی برخوردار است و همین امر باعث محبوبیت گیفت کارت گوگل پلی اروپا شده است.

شماه به کمک گیفت کارت گوگل پلی اروپا به راحتی می توانید از کتاب ها ، مجلات ، فیلم ها ، موسیقی ها ، پرداخت های درون برنامه ای ، برنامه های اندرویدی و غیره موجود در فروشگاه گوگل استفاده نمایید.

جدیداٌ امکان پرداخت اشتراک برخی از سرویس های استریمینگ آنلاین از طریق فروشگاه گوگل به وسیله گیفت کارت گوگل پلی اروپا امکان پذیر می باشد.

گیفت کارت گوگل پلی اروپا می تواند یک جایگزین خوب برای کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت ، مستر کارت ، پی پال و غیره برای خرید از گوگل پلی باشد. همچنین برای ارتقاء اشتراک گوگل درایو نیز می توانید از گیفت کارت گوگل پلی اروپا برای انجام این کار کمک بگیرید.

اعتبارهای گیفت کارت گوگل پلی اروپا

فروشگاه گیم کد گیفت کارت گوگل پلی اروپا را در لیست کالا های موجود خود قرار داده است. شما می توانید به آسانی از بین اعتبار های زیر ، بسته مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را با مناسب ترین قیمت و به صورت فوری تحویل بگیرید :

1 ) گیفت کارت 10 یورویی گوگل پلی اروپا

2 ) گیفت کارت 15 یورویی گوگل پلی اروپا

3 ) گیفت کارت 25 یورویی گوگل پلی اروپا

4 ) گیفت کارت 50 یورویی گوگل پلی اروپا

5 ) گیفت کارت 100 یورویی گوگل پلی اروپا

خرید گیفت کارت گوگل پلی اروپا

کاربردهای گیفت کارت گوگل پلی اروپا

گیفت کارت‌های گوگل پلی اروپا به صورت اورجینال تهیه و برای مشتریان به صورت کد دیجیتالی ارسال می گردد.

به یاد داشته باشید کد گیفت کارت های اروپا فقط بر روی فروشگاه های اروپا قابل استفاده است و امکان تبدیل و یا استفاده در دیگر فروشگاه ها وجود ندارد.

گیفت کارت گوگل پلی اروپا فروخته شده قابل مرجوع یا عودت نمی باشد لطفاٌ در هنگام خرید به انتخاب خود دقت کنید.

شما به کمک گیفت کارت گوگل پلی اروپا به راحتی می توانید. حساب کاربری اروپا خود را شارژ نمایید به همین دلیل نیز از گیفت کارت های محبوب در بین کاربران به حساب می آید.

برخی از خدمات و محصولات فروشگاه گوگل پلی غیر رایگان هستند . شما برای تهیه آن ها باید مبلغی را پرداخت نمایید که این کار به وسیله گیفت کارت گوگل پلی اروپا امکان پذیر می باشد.

شما می توانید به وسیله کارت های اعتباری بین المللی نیز اکانت گوگل خود را شارژ کنید. ولی متاسفانه به دلیل تحریم ها این کار بسیار مشکل و یا غیر ممکن است . راحت ترین راه برای این کار استفاده از گیفت کارت گوگل پلی اروپا می باشد.

از دیگر نکات گیفت کارت گوگل پلی اروپا این است که شما نمی توانید گیفت کارت خود را به صورت فیزیکی تحویل بگیرید و دلیل آن هم وجود تحریم ها است. فقط امکان دریافت کد گیفت کارت گوگل پلی اروپا در ایران فراهم می باشد.

مراحل خرید گیفت کارت گوگل پلی اروپا از سایت گیم کد

شما باید برای تهیه کد گیفت کارت گوگل پلی اروپا به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. یکی از این فروشگاه های معتبر ، سایت گیم کد می باشد که سابقه چند ساله در این زمینه دارد و می توانید با خیال آسوده از این فروشگاه گیفت کارت گوگل پلی اروپا را خریداری کنید.

اکثر محصولات و خدمات فروشگاه گوگل به صورت رایگان و غیر پولی در اختیار کاربر ها قرار می گیرد. فقط برای محصولات غیر رایگان این فروشگاه به گیفت کارت گوگل پلی اروپا نیاز دارید.

شما برای تهیه گیفت کارت گوگل پلی اروپا از سایت گیم کد باید مراحل زیر را دنبال کنید :

1 ) ابتدا باید به عضویت سایت گیم کد درآیید.

2 ) پس از ورود به فروشگاه از طریق اکانت خود ، باید به قسمت فروش محصولات رفته و گیفت کارت گوگل پلی اروپا را با توجه به میزان اعتبار مورد نیاز ثبت سفارش کنید.

3 ) پس از پرداخت هزینه آن ، کد گیفت کارت به صورت فوری و در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد.

محصولات مرتبط سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد دارای تنوع خوبی در محصولات خود می باشد و شما می توانید علاوه بر گیفت کارت گوگل پلی اروپا از سایت گیم کد ، از دیگر کالا های این سایت نیز خرید داشته باشید. مانند :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن

2 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

3 ) گیفت کارت وال مارت

4 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

5 ) گیفت کارت بیت کوین

6 ) گیفت کارت گوگل پلی

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت تارگت

9 ) گیفت کارت های ایکس باکس

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه گیم کد

تیم پشتیبانی سایت گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و پر قدرت در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از تهیه گیفت کارت گوگل پلی اروپا از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کم ترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت تهیه گیفت کارت گوگل پلی اروپا ، فروشگاه گیم کد است. که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت گوگل پلی اروپا را تهیه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و در طول هفته حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب تهیه گیفت کارت گوگل پلی اروپا را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.