خرید گیفت کارت گوگل پلی امارات

اگر بخواهیم از گیفت کارت های معتبر دنیا نام ببریم ، یکی از آن ها گیفت کارت گوگل پلی امارات می باشد. امارات جزء معدود کشور هایی است که توانسته با توسعه و گسترش تکنولوژی در سال های گذشته به یکی از کشور های به روز دنیا تبدیل شود.

اگر می خواهید از محصولات و خدمات گوگل پلی امارت استفاده کنید باید اقدام به خرید شارژ گوگل امارات نمایید. واحد پول امارات درهم است که از لحاظ ارزش از دلار آمریکا و یورو اروپا پایین تر است و در نتیجه شما می توانید هر محصولی را که می خواهید از فروشگاه گوگل تهیه کنید ، با قیمت مناسب تر از فروشگاه گوگل پلی امارات آن را خریداری نمایید.

از معدود فروشگاه های گوگل پلی که مالیات بر روی محصولاتش تعلق نمی گیرد ، فروشگاه گوگل پلی امارات است که همین موضوع باعث محبوبیت آن نیز شده است و شما به راحتی و به کمک گیفت کارت گوگل پلی امارات می توانید از این فروشگاه گوگل پلی خرید کنید.

شما می توانید به راحتی از هزاران اپلیکیشن ، بازی ، سریال ، مجله ، کتاب ، فیلم و غیره موجود در فروشگاه گوگل ، به وسیله گیفت کارت گوگل پلی امارات استفاده نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی امارات جایگزین برخی کارت های اعتباری

اگر شما نیاز به خرید اشتراک سرویس استریمینگ دارید می توانید از طریق فروشگاه گوگل و به کمک گیفت کارت گوگل پلی امارات این کار را صورت دهید.

شما به راحتی می توانید در زمان خرید از فروشگاه گوگل پلی ، گیفت کارت گوگل پلی امارات را جایگزین کارت های اعتباری بین المللی مثل: پی پال ، مستر کارت ، ویزا کارت و غیره کنید. حتی می توانید برای ارتقاء اشتراک Google Drive خود نیز از گیفت کارت گوگل امارات کمک بگیرید.

فروشگاه گیم کد خرید گیفت کارت گوگل امارات را در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید از بین اعتبار های زیر گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

1 ) گیفت کارت 30 درهم گوگل پلی امارات

2 ) گیفت کارت 50 درهم گوگل پلی امارات

3 ) گیفت کارت 100 درهم گوگل پلی امارات

4 ) گیفت کارت 300 درهم گوگل پلی امارات

5 ) گیفت کارت 500 درهم گوگل پلی امارات

آی پی مربوط به گوگل پلی پلی امارات

پس از خرید گیفت کارت گوگل پلی امارات از سایت گیم کد ، باید برای فعال سازی آن آی پی خود را به آی پی غیر ایرانی تغییر دهید.

تمام گیفت کارت های گوگل پلی امارات از پابلیشر اصلی در دبی خریداری می شود و کد آن در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

به یاد داشته باشید که گیفت کارت گوگل پلی امارات فقط بر روی فروشگاه گوگل امارات قابل استفاده می باشد و به هیچ وجه نمیتوانید آن را تبدیل و یا در فروشگاه های دیگر استفاده کنید. گیفت کارت خریداری شده قابل تعویض و یا پس گرفتن نمی باشد بنابراین در زمان خرید دقیق باشید.

از دیگر نکات مثبت فروشگاه گوگل پلی امارات این است که همه محصولات موجود در این فروشگاه گوگل پلی به صورت منطقه ای دسته بندی شده است و به راحتی می توانید از این محصولات استفاده نمایید.

ریجن گیفت کارت گوگل امارات و فعالسازی آن

اکثر فروشگاه های گوگل پلی در بخش خاورمیانه دارای محصولات مقرون به صرفه تری از لحاظ قیمت هستند برای همین کاربران بیشتری به سمت گیفت کارت گوگل پلی این کشور ها کشیده می شوند. به علاوه محصولات فرهنگی ، کتاب ،  filmوmusic که برای منطقه خاورمیانه تهیه و تولید شده در فروشگاه گوگل پلی امارات در دسترس می باشد.

قابل توجه ایرانی هایی که در دبی ساکن هستند و یا کسانی که به دبی سفر می کنند ، شما می توانید به وسیله کارت های بانکی ایرانی گیفت کارت گوگل پلی امارا ت را خریداری کنید.

قبل از خرید شارژ گوگل امارات از ریجن اکانت خود مطمئن شوید برای این کار می توانید از طریق پروفایل خود این موضوع را بررسی نمایید.

برای فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی امارات باید مراحل زیر را انجام دهید:

1 ) برنامه گوگل پلی را از روی گوشی خود اجرا کنید و وارد منو آن شوید.

2 ) گزینه Redeem را بیابید.

3 ) کد گیفت کارت خریداری شده را تایپ نمایید.

4 ) حالا حساب کاربری شما با موفقیت شارژ گردید.

تاریخ منقضی شدن گیفت کارت گوگل پلی امارات

گیفت کارت گوگل پلی امارات به هیچ وجه پس از شارژ شدن منقضی نمی شود و تا زمانی که شما از اعتبار گوگل خود استفاده نکنید، از بین نمی رود.

شما می توانید مضاف بر خرید شارژ گوگل امارات از سایت گیم کد از دیگر محصولات این فروشگاه نیز خرید کنید. از جمله کالا های سایت گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 )بیو کاپ و پک های بازی state of survival

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت های ایکس باکس

4 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

5 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

6 ) پک های بازی sky children of the light

7 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

8 ) پک و الماس بازی rise of kingdoms

9 ) بی سی بازی پابجی موبایل لایت

عرضه ی گیفت کارت گوگل پلی امارات از طریق سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت گوگل پلی امارات با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی در این زمینه ، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت گوگل پلی امارات به کاملا معتبر و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید در کل شبانه روز و در طول هفته حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. فقط در هنگام وجود مشکل و سوال در مورد خرید گیفت کارت گوگل پلی امارات اشکال خود را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به علت اورجینال بودن کد ها احتمال بروز خطا در آن ها صفر می باشد.