خرید گیفت کارت گوگل پلی کره

گیفت کارت گوگل کره

گیفت کارت گوگل پلی کره نیز مانند دیگر گیفت کارت ها ، کارت هدیه ای است که به شکل مجازی برای شارژ حساب کاربری جیمیل و گوگل پلی مورد استفاده قرار می گیرد.

گیفت کارت های گوگل پلی که از سال 2017 مورد استقبال گسترده در بسیاری از کشور های دنیا قرار گرفت ، تاریخ انقضا ندارند و به شکل نامحدود می توانند در دفعات متعدد استفاده شوند.

گیفت کارت گوگل پلی کره

گیفت کارت های گوگل پلی با توجه به منطقه ای که پرداخت از آنجا صورت می گیرد ، ارز های گوناگونی را شامل می شود.

جهت استفاده از گیفت کارت گوگل پلی کره ، همیشه باید IP خود را بر اساس کشور گیفت کارت خریداری شده و IP کشور اکانت تغییر دهید. توجه داشته باشید در صورتی که IP شما با کشور گیفت کارت همخوانی نداشته باشد ، گیفت کارت Redeem  نخواهد شد و کد گیفت کارت مسدود می شود.

پس از طی کردن مراحل بالا وارد حساب خود شده و از بخش Redeem نسبت به شارژ حساب خود با استفاده از وارد کردن کد گیفت کارت گوگل پلی کره اقدام نمایید

کاربرد گیفت کارت گوگل پلی کره

گوگل پلی یک اپلیکیشن چند رسانه ای از شرکت گوگل است که دارای یک فروشگاه گسترده آنلاین برای تهیه نرم افزار ، بازی ، فیلم ، موسیقی و کتاب و همچنین یک پخش کننده صوتی ابری می باشد. این استور دارای نسخه آنلاین و اپلیکیشن در گوشی ها با سیستم عامل اندروید می باشد.

گوگل مالک با کیفیت ترین سرویس های تحت وب مثل پست الکترونیک  Gmail، اسناد گوگل Google Docs ، نقشه Maps ، یوتیوب ( You Tube ) و خیلی سرویس ارزشمند دیگر که با تهیه گیفت کارت Google Play و شارژ گوگل والت خود ( کیف پول گوگل ) تجربه دنیای مجازی را به حد اعلا می رساند.

برای دانلود نرم افزار ، کتاب ، موزیک و موارد ذکر شده که به شکل غیر رایگان ارائه می شوند ، باید اکانت Google Play خود را شارژ کنید.

گیفت کارت پلی استور کره چیست؟

گیفت کارت گوگل پلی کره جنوبی همان گونه که از اسمش پیدا است کارت هدیه کمپانی گوگل است که از این اعتبار مجازی جهت هدیه دادن یا استفاده شخصی برای خرید در استور گوگل پلی کره جنوبی استفاده می شود.

برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی کره جنوبی کاربر ها هیچ محدودیتی نخواهند داشت و هر روز هفته می توانند به خرید از فروشگاه Google Play کره جنوبی بپردازند و یا به مقدار مورد نیاز خود از اعتبار gift card گوگل پلی خود استفاده نمایند یا در آینده از اعتبار باقی مانده آن استفاده کنند. در نتیجه گیفت کارت گوگل پلی کره جنوبی هیچ گونه تاریخ انقضایی ندارد ولی مثل سایر گیفت کارت ها نیز امکان نقل و انتقال اعتبار گیفت کارت ، امکان پذیر نیست.

گیفت کارت Google Play کره جنوبی با میزان اعتبار های زیر در سایت گیم کد موجود می باشد. فروشگاه گیم کد مفتخر است که به یکی از معتبر ترین مراکز فروش گیفت کارت پلی استور کره تبدیل شده است:

1 ) گیفت کارت 5000 وون گوگل پلی کره

2 ) گیفت کارت 10000 وون گوگل پلی کره

3 ) گیفت کارت 30000 وون گوگل پلی کره

4 ) گیفت کارت 50000 وون گوگل پلی کره

5 ) گیفت کارت 100000 وون گوگل پلی کره

نکته قابل توجه برای کاربرهای ایرانی : مشکلاتی که در تهیه گیفت کارت گوگل داشتند در سال 2013 حل شد و همه افرادی که از نسخه Market استفاده می کردند به شکل اتوماتیک به نسخه Google Play ، بروز رسانی شدند. در نهایت با لغو تحریم به وسیله گوگل استفاده از گیفت کارت پلی استور نیز بدون مشکل انجام می پذیرد؛ به علاوه به روز رسانی “نرم افزار Google Play سرویس” موجب نصب و راه اندازی آسان نرم افزارهای گوگل پلی می باشد.

پس از خرید گیفت کارت پلی استور کره خود از سایت گیم کد و دریافت کد آن ، شما باید از این کد برای شارژ حساب جیمیل یا گوگل پلی خود استفاده نمایید.

همچنین فروشگاه گیم کد به غیر از گیفت کارت گوگل پلی کره جنوبی کالا های دیگری هم جهت ارائه به شما موجود دارد:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن

2 ) گیفت کارت استیم والت

3 ) گیفت کارت اپل آیتونز

4 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

5 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) ویزا کارت مجازی

8 ) گیفت کارت یوسی پابجی موبایل

9 ) گیفت کارت لیگ آف لجندز

10 ) خرید درون برنامه ای ٬ شارژ و خرید درون بازی

ضمن اینکه سایت گیم کد دارای تیم پشتیبان خبره در زمینه فروش گیفت کارت می باشد که می تواند شما را در حوزه خرید گیفت کارت همراهی نماید. این گروه همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده در باب خرید گیفت کارت گوگل پلی کره جنوبی می باشد.