گیفت کارت آیتونز اپل نروژ

با استفاده از گیفت کارت اپل نروژ – گیفت کارت Apple نروژ به راحتی می توانید. در کشور اکانت  Apple ID خود را شارژ کنید و یا از امکانات ، محصولات نرم افزاری و غیره که در اپ استور هستند به راحتی و با خیال راحت استفاده کنید.

دستگاه های مختلف اپل از کامپیوتر و لپ تاب گرفته تا آیفون و غیره تجهیزات پیشرفته و پرکاربردی هستند. همه روزه توسط افراد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. همان گونه که می دانید بهره برداری از کارت های اعتباری بین المللی برای انجام تمام تراکنش های مربوط به خدمات این شرکت بزرگ یعنی اپل مرسوم می باشد.

متاسفانه در ایران به دلیل تحریم ها و مشکلاتی که وجود دارد. امکان دسترسی مردم ایران به حساب های بین المللی مثل مستر کارت و ویزا کارت و یا پی پال محدود است. جهت حل این مشکل گیفت کارت Apple نروژ می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

اگر لازم باشد توضیح مختصری از گیفت کارت اپل آیتونز نروژ را بیان کنیم. باید بگوییم که این نوع از گیفت کارت ها کارت های مخصوصی هستند که توسط شرکت های گوناگون صادر می شوند. دارای اعتبار مجازی و غیر نقدی جهت خرید از فروشگاه های خاص و یا کمپانی مورد نظر هستند.

یکی از همین گیفت کارت های بسیار پر کاربرد گیفت کارت اپل آیتونز نروژ می باشد . برای خرید از فروشگاه های Apple و محصولات گوناگون نرم افزاری اپل از استور های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات اساسی قبل از خرید گیفت کارت آیتونز نروژ

1 ) جهت استفاده از گیفت کارت آیتونز نروژ – گیفت کارت Apple نروژ از اپل آی دی نروژ استفاده کنید.

2 ) برای استفاده آسان تر و جلوگیری از محدود شدن اپل ای دی خود بهتر است همه مرحله ها را همیشه با آی پی نروژ انجام دهید.

3 ) قبل از وارد کردن گیفت کارت اپل آیتونز نروژ به حساب کاربری خود توجه داشته باشید. برای انجام نخستین خرید از استور اپل حتما باید سوالات امنیتی Apple ID را پاسخ دهید. در صورتی که پاسخ سوالات را نمی دانید یا فراموش کرده اید بهتر است اقدام به تغییر سوالات از سایت اپل به نشانی AppleID.Apple.Com نمایید.

گیفت کارت Apple Music :

به غیر از گیفت کارت اپل آیتونز نروژ یک نوع از کارت هدیه برای Apple وجود دارد که به آن Apple Music گفته می شود. سرویسی برای دوست داران دنیای موسیقی است. همان گونه که از نام آن پیدا است. این گیفت کارت فقط برای سرویس موزیک اپل قابل بهره برداری است. دقیقاً محصولی مانند گیفت کارت اسپاتیفای است. به این معنی که مقدار شارژ آن بر اساس بازه زمانی مشخص می شود. معمولاً در اعتبار های سه ماهه و یک ساله عرضه می شود. نکته قابل توجه این است که شما در صورت داشتن حساب اپل موزیک ، با Redeem کردن یک کد جدید به میزان اعتبار قبلی شما اضافه می شود. لازم نیست تا پایان یافتن اعتبار قبلی صبر کنید. به عنوان مثال اگر دو ماه از اعتبار شما باقی مانده باشد با خرید کد سه ماهه و Redeem کردن آن ، اکنون 5 ماه اعتبار خواهید داشت.

گیفت کارت اپ استور و آیتونز

کارت های هدیه اپل ویژه اپ استور و آیتونز استور بسیار گوناگون می باشند که عمده ترین تفاوت آن ها به شرح ذیل می باشد :

1 ) مقدار شارژ

2 ) کشور محل عرضه کارت

میزان شارژ این گیفت کارت ها بسیار متنوع است که انتخاب کارت هدیه مناسب بستگی به کالایی که می خواهید به صورت دیجیتالی تهیه کنید دارد. نکته بسیار مهم جهت خرید و استفاده سرویس‌ های Apple از طریق شارژ اپل آی دی و وصل شدن به فروشگاه های مجازی اپل یعنی اپ استور و آیتونز استور این مسئله است. گیفت کارت اپل هر کشور تنها فقط برای اپل آی دی همان کشور قابل استفاده است. به عنوان مثال اگر در هنگام ساخت اپل آی دی ، نشانی و شماره تلفنی در کشور آمریکا را وارد کنید ، برای شارژ آن حتماً باید گیفت کارت کشور آمریکا را تهیه کنید ، در نتیجه حتماً قبل از خرید به این نکته اساسی توجه کنید.

تغییر کشور و منطقه اپل آی دی

این موضوع برای خیلی از کاربرهای اپل پیش می‌آید که به علت مهاجرت ، سفر طولانی مدت مثل ماموریت و غیره و یا دسترسی به یک سری از برنامه های خاص که فقط در کشوری خاص عرضه می‌شود ، مجبور به تغییر کلی اطلاعات Apple آی دی یا به اصطلاح تغییر کشور و منطقه آن می‌شوند. این کار به آسانی و از طریق Setting دستگاه قابل انجام است. با ورود به بخش تنظیمات سپس iTunes and app store گزینه view apple ID را انتخاب کنید سپس به قسمت Country/Region بروید و بر روی گزینه Change Country or Region بزنید تا بتوانید به راحتی کشور مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. نکته بسیار مهم این است که در صورت داشتن شارژ بر روی اپل ID ، این عملیات قابل اجرا نیست و مبلغ شارژ شما انتقال نمی ‌یابد بنابراین حتماً قبل از تغییر کشور ، باید همه شارژ خود را مصرف کرده باشید.

تغییر کشور اکانت اپل

انواع گیفت کارت Apple نروژ در سایت گیم کد

در فروشگاه گیم کد گیفت کارت اپل آیتونز نروژ با اعتبار های زیر در دسترس شما است:

1 ) گیفت کارت 100 کرون اپل آیتونز نروژ

2 ) گیفت کارت 150 کرون اپل آیتونز نروژ

3 ) گیفت کارت 250 کرون اپل آیتونز نروژ

4 ) گیفت کارت 500 کرون اپل آیتونز نروژ

شما پس از خرید هر یک از گیفت کارت های اپل آیتونز نروژ ، آن را سریعاٌ دریافت خواهید کرد.

دیگر محصولات سایت گیم کد

اکنون شما را دعوت می کنیم به شناخت بخشی از دیگر محصولات فروشگاه گیم کد:

1 ) گیفت کارت اپل آیتونز امارات

2 ) گیفت کارت ایکس باکس

3 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

4 ) گیفت کارت یوسی پابجی موبایل

5 ) گیفت کارت گوکش گیفت کارت

6 ) گیفت کارت ebay

7 ) گیفت کارت تارگت

8 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

9 ) ویزا کارت مجازی

10 ) و غیره

فروشگاه گیم کد دارای تیم پشتیبان به صورت شبانه روزی است که حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات به وجود آمده در حوزه خرید گیفت کارت اپل آیتونز نروژ – گیفت کارت Apple نروژ می باشد.

تیم پشتیبانی گیم کد