گیفت کارت تارگت

گیفت کارت در اصل همان کارت هدیه‌ ای است که مساوی با اندکی پول بوده و به شکل مجازی است ، یا به عبارتی دیگر گیفت کارت مجوزی است که به وسیله بانک جهت جایگزینی هدیه غیر نقدی استفاده می ‌شود. گیفت کارت در آمریکا بسیار طرفدار دارد به گونه ای که دومین هدیه داده شده به وسیله مصرف کننده های زن و سومین هدیه داده شده از سمت مردان در سال 2006 بوده است. کارت‌ های هدیه مجازی بسیار محبوبیت پیدا کرده‌ اند به دلیل این که دشواری‌ های انتخاب هدیه را کم کرده اند.

تعریف گیفت کارت

درسال 2012 حدود 50 درصد مصرف کننده های آمریکایی مدعی بودند که حداقل یک کارت هدیه در ایام تعطیلات خریداری کرده اند. دارنده کارت هدیه می ‌تواند از آن بر اساس قوانین آن شرکتی که آن کارت را صادر کرده است‌ ، استفاده کند.

نخستین کارت هدیه در سال 1994 به وسیله شرکت Blockbuster Entertainment معرفی شد. کارت‌ های هدیه Blockbuster ، در ابتدا جهت جایگزین شدن با گواهینامه ‌های ارائه شده به همراه دستگاه‌ های کپی رنگی و پرینتر ها که جدیداٌ معرفی شده بودند، ایجاد شدند و این عامل باعث آغاز جستجو و تحقیقات برای جایگزینی  گیفت کارت شد.

نخستین معامله ها با خرید گیفت کارت توسط Nabanco of Sunrise در فلوریدا صورت گرفت. Nabanco گسترش دهنده‌ نخستین پلت فرم جهت پردازش gift card هایی است که از امکانات موجود برای پرداخت استفاده می ‌کنند.

عموماٌ گیفت کارت‌ ها به شکل مجازی و اعتبار مالی در اکانت افراد با وارد نمودن یک رمز شارژ می ‌شود و شما در اصل با این اعتبار مجازی می ‌توانید جهت خرید محصولات و خدمات الکترونیکی و بعضی مواقع کالا های فیزیکی و قابل لمس استفاده کنید. محصولات دیجیتالی مانند: موسیقی ، فیلم ، کتاب ، برنامه و بازی هستند که عموماٌ از راه فروشگاه مربوطه قابل دریافت می‌ باشند. به عنوان مثال گیفت کارت آیتونز اپل قابل استفاده در فروشگاه آیتونز یا اپ استور است و گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت قابل بهره برداری در فروشگاه گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در فروشگاه مایکروسافت و در ایکس باکس، آمازون در آمازون، پلی اسیتشن در سونی و غیره.

معرفی تارگت

تارگت یک شرکت خرده ‌فروشی آمریکایی است که شعبه اصلی آن در مینیا پولیس ، مینه‌ سوتا قرار گرفته است. این کمپانی بعد از وال‌ مارت به‌ عنوان دومین شرکت عظیم خرده‌ فروشی در آمریکا شناخته می‌ شود.

کمپانی تارگت در سال 2012 در لیست فورچون 500، در رده 38 گسترده ترین کمپانی های مستقر در آمریکا قرار گرفت. قسمتی از سهام این کمپانی در بازار بورس نیویورک معامله می شود ، که به عنوان بخشی از شاخص S&P 500 محسوب می گردد.

کمپانی تک فروشی تارگت در سال 1902 در شهر مینیا پولیس و با نام دیتون درای گودز کمپانی، به وسیله جرج دیتون تأسیس گردید. نخستین فروشگاه با نام تارگت در سال 1962 در نزدیکی شهر رزویل ، مینه‌سوتا راه‌ اندازی شد. این کمپانی از همان آغاز فعالیت با عنوان تارگت شروع به گسترش فعالیت‌ های خود کرد ، تا این که توانست خود را به عنوان عظیم ترین کمپانی تابعه از شرکت دیتون هادسون معرفی کند. در ماه اوت سال 2000 شرکت تارگت به عنوان یک کمپانی مستقل حقوقی ثبت شد.

در تاریخ 13 ژانویه 2011 کمپانی تارگت شروع فعالیت‌ های خود در کانادا را اعلان کرد. تارگت در آغاز سال 2013 میلادی 150 استور را در کانادا در اختیار داشت که خیلی از آن ها را بعد از خرید فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای زیلرز بدست آورد. تارگت بعد از دو سال فعالیت ناموفق بازار کانادا را در سال 2015 رها کرد.

گیفت کارت تارگت در فروشگاه گیم کد با اعتبار های زیر آماده ارائه به شما می باشد:

1 ) گیفت کارت 50 دلاری تارگت

2 ) گیفت کارت 100 دلاری تارگت

علاوه بر گیفت کارت تارگت محصولات و کالا های دیگری هم در این فروشگاه در دسترس شما می باشد:

دیگر محصولات سایت گیم کد

1 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

2 ) ویزا کارت مجازی

3 ) تاج بازی Dominations

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) الماس کلش رویال

6 ) گیفت کارت لیگ آف لجند

7 ) جم کلش آف کلنز

8 ) جم لرد موبایل

9 ) الماس بیگو لایو

10 ) و بسیاری از دیگر محصولات

شما بعد از ثبت سفارش گیفت کارت تارگت در فروشگاه گیم کد ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت. ضمن این که تیم پشتیبان این فروشگاه همیشه همراه شما برای این امر خواهد بود.

تیم پشتیبان گیم کد همه روزه حتی روز های تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در بخش خرید گیفت کارت تارگت خواهد بود.