بازی My Diggy Dog ، بازی سگ حفار من

معرفی بازی My Diggy Dog ، دانلود بازی سگ حفار

در بخش های قبلی بازی جذاب 2 Diggy Dog را بررسی کردیم که با استقبال زیادی از سمت کاربران رو به رو شد ، در این بخش  قصد داریم بازی My Diggy Dog را مورد بررسی قرار دهیم .

دانلود بازی دیگی داگ ۲

در اکثر بازی ها با کارکترهای مختلفی رو به رو می شویم اما در این بازی کارکتر اصلی بازی را یک سگ دوست داشتنی در دست خواهد داشت که به دنبال گنج به زیر زمین می رود و در طول این مسیر قابلیت های خود را نیز ارتقا می بخشد.

تریلر بازی سگ حفار من ، تریلر بازی مای دیگی داگ

داستان بازی My Diggy Dog

نام شخصیت اصلی بازی که شما باید کنترل آن را در دست بگیرید مارتی است. این سگ دوست داشتنی قصد انجام یک کار بزرگ برای صاحب خود را دارد. صاحب مارتی یک پیر مرد سالخورده است که از جوانی برای پیدا کردن گنج زمین را شخم میزد اما هیچ گاه نتوانست به آرزوی خود برسد در این بازی مارتی قصد دارد او را به آرزویش برساند.

در اولین ورودتان به بازی داستان کوتاهی از گذشته مارتی و صاحبش را مشاهده می کنید و سپس وارد بازی می شوید.

در طول بازی باید دقت داشته باشید که نیازهای مارتی را برآورده کنید . مارتی می تواند زمین را حفاری کند و البته در کار خود بسیار حرفه ای است اما این نکته را در نظر داشته باشید که مارتی در ابتدای کار تجربه ی کافی برای کندن زمین را ندارد و باید با پیدا کردن گنج ها و فعال کردن آیتم های مختلف ، توانایی های او را به مرور زمان بالاتر ببرید.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید میزان ترس مارتی است ، مارتی هرچه به اعماق زمین نزدیک تر می شود به ترسش اضافه می شود و نمی تواند آیتم های بیشتری را پیدا کند پس باید این توانایی مارتی را هم افزایش بدهید.

در طول این راه باید حواستان به تغذیه و سلامتی مارتی هم باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است . در هنگام ورود مارتی به زیرزمین با دیدن موجودات موذی دچار ترس شده و نمی تواند با آن ها مبارزه کند برای همین شما باید آیتم های زیادی را جمع آوری کنید و با فروش آنها تجهیزات مارتی را ارتقا دهید و او را مجهز به زیرزمین بفرستید!

هرچه میزان توانایی های مارتی را افزایش دهید می توانید بیشتر به اعماق زمین بروید و گنج های با ارزش تری را پیدا کنید.

برای این منظور می توانید از مغازه هایی استفاده کنید که در روی زمین قرار دارند. مغازه ای که اجناس شما را با پایین ترین قیمت خریداری می کند و مغازه ای دیگر الماس های شما را می گیرد و به جایش می توانید آیتم های با کیفیت تری خریداری کنید.

بازی موبایل ریمن Rayman Mini

در حین بازی باید مراقب سلامتی مارتی باشید زیرا او خیلی زود خسته شده و نیاز به استراحت دارد ، باید از زیرزمین بیرون بیایید ، چون ممکن است مارتی گرسنه و خسته شود و اگر بیمار شود یک ساعت باید منتظر شوید تا پزشک او را معالجه کند و سپس به ادامه ی بازی بپردازید.

تریلر بازی موبایل Spirit Roots

در پایان پیشنهاد می کنیم بازی جذاب اندروید و آیفون My Diggy Dog را حتما تجربه کنید این بازی می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند . بازی My Diggy Dog کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دارد اما با این وجود از خریدهای درون برنامه ای نیز پشتیبانی می کند.

برای دانلود بازی های موبایل به بخش آموزش ها ، بازی های موبایل مراجعه کنید.

بازی My Diggy Dog ، بازی سگ حفار من ، معرفی بازی موبایل My Diggy Dog ، دانلود بازی سگ حفار ، دانلود بازی سگ حفار من ، بازی مای دیگی داگ
دانلود بازی سگ حفار ، دانلود بازی سگ حفار من ، بازی مای دیگی داگ ، بازی My Diggy Dog ، بازی سگ حفار من ، معرفی بازی موبایل My Diggy Dog
بازی کپلی حفار ، بازی کپلی حفار بی نهایت ، بازی کپلی حفار هک شده ، دانلود بازی کپلی حفار هک شده