خرید الماس برنامه ایمو چت

خرید الماس ایمو

خرید الماس برنامه ایمو چت یک برنامه ویدیویی ، صوتی و گپ رایگان است که به شما امکان می دهد با مخاطبین خود به صورت فردی یا گروهی صحبت کنید. این برنامه همچنین با روشن کردن موقعیت مکانی و ارتباط با افراد نزدیک شما را به افرادی متصل می کند که نمی شناسید. کاربران گرامی جهت خرید الماس برنامه ایمو چت و مقدار بسته های پیشنهادی برای اپلیکشین imo می توانید به سایت گیم کد مراجعه نمائید.

نحوه خرید الماس در ایمو

آیا IMO یک برنامه ایمن است؟

آیا تماس های ویدیویی و گفتگوی رایگان ایمو برای بچه های من بی خطر است؟ به منظور استفاده از Imo ، از کاربران خواسته می شود قبل از استفاده از این برنامه سن بالای سیزده سال را تأیید کنند. اخیراً ،IMO برنامه خود را به روز کرده است. اکنون همه کاربران IMO می توانند الماس در ایمو (Diamond) را بدست آورند. آنها می توانند از این Diamond برای شارژ مجدد حساب تلفن همراه خود استفاده کنند. اگر قبلاً برنامه Imo خود را به روز کرده اید ، Diamond موجود را در بخش بالای نمایه IMO مشاهده خواهید کرد.

همچنین می توانید برای خرید سکه برنامه LivU و خرید الماس لایکی به سایت GameCode.iR مراجعه نمائید. در مجموع می توان ایمو را برنامه ای مشابه تلگرام و دیگر پیام رسانه ای اجتماعی دانست که کاربر با خرید الماس در ایمو می تواند از امکانات ویژه ی آن نیز برخوردار گردد. همانطور که می دانید در اپلیکیشن ایمو قابلیت های بسیاری افزوده شده است. در زیر به برخی از این امکانات اشاره نموده ایم.

ایجاد تماس صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت
برقراری تماس های چند نفره
امکان ارسال پیام ها و تماس های صوتی تصویری توسط هر نوع اینترنت پایه ( داده تلفن همراه ، wifi)
دارا بودن استیکرهای جذاب و متفاوت
امکان ارسال فایلها با هرنوع فرمت
امکان ساخت گروه های چند نفره
ساخت استوری و ایجاد لایو
قواعد انجام لایو در برنامه ایمو
خرید الماس در ایمو

شاید سوالی که ذهن شما را به خود مشغول می کند این باشد که الماس ایمو چیست؟

از امکانات جذاب imo می توان به انجام لایو در این برنامه اشاره نمود که دارای شرایطی خاص می باشد.

انجام لایو در imo بسته به تعداد الماس موجود در اکانت ایمو شما صورت می گیرد که این به منظور ادد کردن فرند های شما در لایوی که در برنامه ی ایمو به اشتراک می گذارید هست و با توجه به تعداد الماس اکانت ایمو کاربر قادر به شرکت در لایوهای پر مخاطب و همینطور برقراری لایو دو نفره در ایمو می باشد. شما برای خرید الماس برنامه ایمو در سایت گیم کد تنها با انتخاب محصول مورد نظر و ثبت شماره تلفن همراه خود قادر به دریافت سفارش خود در بازه ی زمانی 5 تا 15 دقیقه هستید.

در صورتی که خواستار در اولویت قرار گرفتن سفارش خود میباشید می توانید به تلگرام پشتیبانی با شماره ی تماس 09125509060 شماره ی سفارش خود را ارسال نمائید.

ما در سایت گیم کد با تیم پشتیبانی فعال به صورت 24 ساعته در زمینه ی خرید الماس برنامه ایمو چت ، خرید گیفت کارت و خدمات درون برنامه ای دیگر در اختیار شما می باشیم.

محصولات مرتبط با الماس در ایمو

خرید ۴۲ دایموند  imo chat
خرید ۲۱۰ دایموند imo chat
خرید ۴۲۰ دایموند imo chat

و …