خرید ولورانت پوینت ترکیه

شرکت ریوت گیمز پس از گذشت 10 سال از ساخت بازی لیگ آف لجندز ، بازی ولورانت را به گیمرها معرفی نمود. این بازی محبوب در سبک تیراندازی اول شخص و به صورت تحت شبکه ارائه شد.

ریوت گیمز از گیم های کانتر استریک و اُور واچ جهت طراحی ولورانت کمک گرفته است. تمام 10 شخصیت ولورانت دارای خصوصیات ویژه ای هستند که می توانید از این ویژگی ها برای نابودی دشمن کمک بگیرید.

خرید ولورانت پوینت ترکیه ، همان امتیاز یا سکه درون بازی است که به کمک آن می ‌توانید از قسمت های مختلف گیم استفاده نمایید.

این محصول به صورت یک کد مجازی می باشد که از طریق ایمیل برای خریدار ارسال می شود. در هنگام خرید باید به نوع محصول انتخابی ، موجودی آن و ریجن کالا توجه کنید زیرا بعد از خرید ، امکان تعویض و یا استرداد آن به هیچ وجه وجود ندارد.

برای تشخیص ریجن اکانت خود باید به حساب کاربریتان در ریوت گیمز مراجعه کنید و بعد از ورود ، در بخش کانتری/ ریجن ، قادر خواهید بود تا ریجن حساب خود را مشاهده کنید.

خرید ولورانت پوینت ترکیه معتبر

به کمک خرید ولورانت پوینت ترکیه می توانید برای تهیه اسکین گان ، بتل پس ولورانت و سایر تجهیزات بازی استفاده نمایید.

به کمک گیفت کارت ولورانت پوینت ترکیه می شود برای افزایش تجربه ، تهیه صفهات اضافی اجرا ، پک های نرم افزاری ، نمادهای Summoner ، رنگ های مختلف ، هیروها و غیره استفاده کرد.

می توانید به کمک گیفت کارت ولورانت پوینت ترکیه برای خرید ردیف ها اقدام کنید ، در غیر این صورت می بایست برای باز کردن قفل آنها از XP کمک بگیرید.

در میان همه این ردیف ها ، آنلوک کردن قفل شخصیت ها نیز وجود دارد که به کمک این خصلت می شود همه کاراکترها را از روز اول در اختیار داشت.

اعتبارهای گیفت کارت ولورانت پوینت ترکیه در گیم کد

فروشگاه گیم کد ، خرید گیفت کارت ولورانت پوینت ترکیه را در لیست محصولات خود جای داده است و برای خرید آن می بایست با توجه به نیاز خود ، پک مورد نظر را از بین بسته های زیر انتخاب و خریداری نمایید.

1 ) گیفت کارت 300 ولورانت پوینت ترکیه

2 ) گیفت کارت 600 ولورانت پوینت ترکیه

3 ) گیفت کارت 1250 ولورانت پوینت ترکیه

4 ) گیفت کارت 2500 ولورانت پوینت ترکیه

5 ) گیفت کارت 4400 ولورانت پوینت ترکیه

6 ) گیفت کارت 8400 ولورانت پوینت ترکیه

مراحل خرید گیفت کارت ولورانت پوینت ترکیه از وبسایت گیم کد

بعد از اینکه گیفت کارت ولورانت پوینت ترکیه را از فروشگاه گیم کد خریداری کردید می بایست برای فعال سازی آن اقدام کنید:

1 ) ابتدا وارد گیم شوید.

2 ) در کنار گزینه Store ، بر روی ولورانت کلیک نمایید.

3 ) حالا باید کد خرید ولورانت پوینت ترکیه خریداری شده را در این قسمت وارد کنید.

4 ) سپس گزینه Submit را بزنید تا گیفت کارت ولورانت پوینت ترکیه شما فعال شود.

خرید valorant point ترکیه در وبسایت گیم کد

بازی ولورانت به نحوی طراحی شده است که همه اتفاق ها بر روی کره زمین می اُفتد. در این بازی که به سبک Tactical Shooter و در دو گروه 5 نفره طراحی شده است می بایست از بین گروه های خرابکار و گروه پلیس ، یک گروه را انتخاب کنید و در آن ایفای نقش نمایید. به مرور در ولورانت به جمع 10 کاراکتر این بازی شخصیت های دیگری هم افزوده می شود که باعث بالا رفتن جذابیت این بازی می گردد. برای استفاده از همه ویژگی های کاراکترهای بازی باید اقدام به خرید گیفت کارت ولورانت پوینت ترکیه نمایید.

مقصود اصلی در این بازی از کار انداختن بمب است که به بازی کانتر استریک شباهت هایی دارد. در بازی ولورانت یکی از گروه ها اقدام به بمب گذاری در یک جای مشخص می نماید و گروه دیگر می بایست آنرا از کار بیاندازد تا بتواند یک امتیاز کسب کند ، در غیر این صورت ، گروه مقابل یک امتیاز به دست می آورد. کاراکترهای این بازی دارای ویژگی هایی می باشند که به بازی Over Watch بسیار شباهت دارد اما شباهت اصلی این بازی به کانتر استریک است.

از بین تمام این شباهت‌ ها می‌ شود به این مورد اشاره کرد که کاراکترهای موجود در ولورانت می توانند بیش از یک سلاح در اختیار داشته باشند. پیش از ورود به هر مرحله می شود هر نوع اسلحه ای را برای خود انتخاب کنید که این مسئله نشان می دهد که بازی ولورانت بیشتر تمرکز خود را بر روی مبارزه با اسلحه گذاشته است.

تفنگ های موجود در بازی ولورانت قادر هستند همچون بازی CS:GO مرگبار باشند. مثلاٌ با تیر اندازی به چند نقطه از بدن حریف آنرا بکشید و یا با شلیک به سر او ، کار آنرا یکسره کنید. باید گفت که سرعت بازی در ولورانت بیشتر شده است و همین موضوع باعث جذاب شدن هرچه بیشتر این بازی گردیده است.

سایر محصولات

فروشگاه گیم کد با سابقه چند ساله در زمینه جم و گیفت کارت توانسته محصولات مختلفی را در اختیار گیمرها و کاربران خود قرار دهد. از جمله این محصولات می توان به :

1 ) گیفت کارت بازی ران اسکیپ

2 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

3 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

4 ) گیفت کارت ویباکس بازی فورتنایت

5 ) گیفت کارت اپن باکس

6 ) گیفت کارت های نتفلیکس

7 ) گیفت کارت بیت کوین

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت های گوگل پلی

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه گیم کد

اشاره کرد.

ارتباط با بخش پشتیبانی

شما با خرید گیفت کارت ولورنت پوینت ترکیه با مناسب ترین قیمت از سایت گیم کد ، آنرا در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ضمن این که شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل و یا داشتن هر سوالی در باب گیفت کارت ولورنت پوینت ترکیه با بخش پشتیبان گیم کد تماس حاصل فرمایید تا آنها مشکل به وجود آمده را رفع و سوال شما را پاسخ دهند. تیم پشتیبان گیم کد همه روزه و آنلاین حتی روزهای تعطیل و در ساعات مشخص پاسخ گوی شما است.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید ولورانت پوینت ترکیه نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.