خرید گیفت کارت نتفلیکس Netflix ترکیه

يكي از مناسب ترین مزیت های گیفت کارت نتفليكس ترکیه این است که پس از ساخت اکانت می شود یک ماه از آن به صورت رایگان استفاده کرد.

در گذشته برای کاربران ایرانی عضويت در Netflix و خرید اشتراک نتفلیکس سخت بود طوری که می بایست برای استفاده از محصولات نتفلیکس از کارت های اعتباری استفاده می کردند. هم اكنون امکانات زیادی در جهت پرداخت و بهره برداری از اشتراک Netflix فراهم شده است که بهترین آن خرید گیفت کارت نتفلیکس ترکیه از فروشگاه گیم کد است.

نتفلیکس ، جامع ترين کمپانی رسانه جهانی و ارائه دهنده مجموعه ‌ها و فيلم های سینمایی است که تا ابتدای سال 2017 بیش از 90 میلیون عضو داشت. این کمپانی از سال 1997 فعاليت خود را با ارسال DVD به وسیله پست به سرتاسر آمریکا آغاز كرد.

در انتهای سال 2006 شبکه رسانه سیال را عرضه کرد. آغاز سال 2010 حوزه فعالیت‌ خود را تا کانادا گسترش داد و همینک بيش از 200 کشور جهان خدماتش را عرضه می کنند.

Netflix بیش از هزار فيلم و سريال دارد كه معروف ترین و زیباترین مجموعه های تلویزیونی را برای ارائه در فهرست محصولات خود قرار داده است. در این مقاله می خواهیم به معرفی گیفت کارت نتفلیکس ترکیه بپردازیم که امروزه با استقبال خوبی از سوی کاربران ایرانی مواجه شده است.

به کمک این کارت هدیه می توانید برای شارژ اکانت خود اقدام کنید و پس از آن به تماشای فیلم های مورد نظر خود بنشینید.

همانطور که گفته شد شما با ساخت اکانت در نتفلیکس می توانید به صورت یک ماه مجانی از محصولات این سرویس استفاده نمایید. گیفت کارت نتفلیکس ترکیه هیچگونه تاریخ مصرفی ندارد و شما می توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و یا آنرا به دوستان خود هدیه دهید.

محصولات سرویس نتفلیکس ترکیه

Netflix فیلم ها و مجموعه های بیشماری را ساپورت می کند. ضمن اینکه این شبکه در سالیان اخیر اقدام به ساخت و انحصاری کردن بعضی از تولیدات شبکه های دیگر نموده که این کار موجب بالاتر رفتن کیفیت محصولات نتفلیکس شده است.

مثلاٌ افراد زیادی معتقدند که مجموعه لوسیفر از موقعی که نتفلیکس تولیدش را عهده دار شده است کیفیت زیادی پیدا کرده.

مجموعه ها و برنامه های تلویزیونی کانال های AMC ، ABC ، WB ، FOX ، NBC ، CBS و بسیاری دیگر از کانال ها از طریق نتفلیکس قابل مشاهده است.

برنامه نتفلیکس بر روی بیشتر پلتفرم ها قابل نصب می باشد فقط شما باید با توجه به سیستم عامل خود اقدام به دانلود آن نمایید.

با عضو شدن در سایت نتفلیکس می توانید به صورت تحت شبکه به فیلم و سریال مورد علاقه خود در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. برای عضویت به گیفت کارت نتفلیکس ترکیه نیاز دارید و به کارت های بانکی هم هیچ احتیاجی نیست.

اعتبارهای گیفت کارت Netflix ترکیه

برای خرید گیفت کارت نتفلیکس Netflix ترکیه می بایست به فروشگاه گیم کد و بخش گیفت کارت نتفلیکس مراجعه کنید.

پس از آن از بین بسته های زیر و با توجه به اعتبار مورد نیاز اقدام به خرید آن نمایید.

1 ) گیفت کارت 75 لیر نتفلیکس ترکیه

2 ) گیفت کارت 100 لیر نتفلیکس ترکیه

با تهیه کارت هدیه نتفلیکس ترکیه می توانید به صورت نامحدود به همه فیلم ها و مجموعه های معروف دنیا به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید.

سابق از این باید برای خرید اشتراک نتفلیکس از مستر کارت یا ویزا کارت استفاده می کردید.

ولی اکنون این سرویس محصولات دیگری را نیز برای استفاده از اشتراک نتفلیکس فراهم کرده است. یکی از آن ها استفاده از Gift Card نتفلیکس ترکیه است.

سایر محصولات

شما می توانید به همراه گیفت کارت نتفلیکس ترکیه اقدام به خرید دیگر محصولات فروشگاه گیم کد نمایید. این فروشگاه در تلاش است تا تنوع در محصولاتش را افزایش دهد ، از جمله محصولات جدید فروشگاه گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

2 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

3 ) الماس بازی گنشین ایمپکت به وسیله گیفت کارت

4 ) جم بازی آگاری دات آی او

5 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

6 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

7 ) گیفت کارت ویباکس بازی فورتنایت آمریکا

8 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

9 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

10 ) و دیگر محصولات متنوع سایت گیم کد

برای خرید گیفت کارت Netflix نتفلیکس ترکیه باید به سایت های مطمئن مراجعه کنید زیرا برخی از سایت های متقلب اقدام به ارائه گیفت کارت جعلی می نمایند که در صورت استفاده از آنها با مسدودی اکانت خود روبرو می شوید.

تیم پشتیبانی گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت Netflix نتفلیکس ترکیه از فروشگاه گیم کد ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت نتفلیکس Netflix ترکیه می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت نتفلیکس Netflix ترکیه می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت 24 ساعته ، آنلاین و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت نتفلیکس ترکیه نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت گیم کد به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه گیم کد ، گیفت کارت نتفلیکس ترکیه را خریداری کنید.