رفع ارور بازی زولا

رفع ارور بازی زولا

بازی زولا ساخت استودیو Mad Byte Games است و گیمر های زیادی را به خود جذب كرده است. اما متاسفانه ممکن است در هنگام بازی با یك سری از مشكلات رو به رو شوید كه راه حل آنها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

پس از ثبت نام بازی زولا و قبل از ارسال ایمیل، اطمینان حاصل كنید كه لینك فعال سازی اكانت كه به ایمیل شما ارسال شده است را كلیك كرده باشید تا اكانتتان در زولا فعال شده باشد.

قبل از اجرای بازی زولا توجه داشته باشید كه ابزار های پراكسی و تغییر آی پی خاموش باشند چرا كه مانع از اجرای بازی زولا خواهند شد.

اگر با خطای Get XML file رو به رو شدید به قسمتی كه بازی را نصب كرده اید بروید و سپس فایل Zula.exe را از پوشه ی Game اجرا كنید همچنین برای اینكه بازی مجددا به سرورها دسترسی پیدا كند برنامه Zula_launcher.exe نیز اجرا كنید.

سپس با اجرای Internet explorer ، صفحه ی بازی را باز كنید ، حتما توجه داشته باشید كه Internet explorer كاملا اجرا شده باشد و بعد شما بازی را اجرا كنید. در قسمت سمت راست برنامهInternet explorer  شما ایکون چرخ دنده ای را مشاهده می كنید ، بر روی آن كلیك كنید و Internet option را انتخاب كنید .

سپس در قسمت سر برگ Connections ، گزینه ی LAN settings را انتخاب كنید .

در پایین پنجره ای كه برای شما باز می شود ، گزینه ی Proxy server را مشاهده می كنید كه نباید تیك خورده باشد در غیر این صورت اگر این گزینه فعال است ، تیك آن را برداشته و با زدن Ok می توانید به اجرای بازی بپردازید.

چنانچه با انجام مراحل بالا باز هم بازی زولا اجرا نشد ، انگاه باید در همان قسمتی كه بازی را نصب كرده اید فایل zula_files.xml را حذف كنید و بازی زولا را مجددا اجرا كنید ، اجرای بازی ممكن است زمان بر باشد چرا كه باید برنامه لانچر نسخه ی جدید این فایلی كه حذف كردید ، را مجددا از سرورها دریافت كند.

و اما كاربران شركت مخابرات و ایرانسل به این نكته توجه داشته باشند كه در برخی از روزها و ساعات به دلایل نامشخص كه قابل حل شدن هم نیست ، باید با ابزار های تغییر آی پی وارد بازی شوید و پس از ورود به لابی (صفحه انتخاب سرور و اتاق ها) برنامه تغییر آی پی را خاموش كنید تا سرعت اینترنت بر روی بازی شما تاثیری نگذارد.

مطالب مرتبط :

نكته : در صورت استفاده از ابزارهای چیت، برای اجرای بازی از شما جریمه دریافت می كند ، به همین دلیل این ابزار ها علاوه بر جریمه باعث آسیب رساندن به اكانت شما نیز می شود.

اگر با این خطا مواجه شدید بازی را ببندید و متناسب با هر سیستم عاملی كه بر روی سیستم خود دارید برنامه Net Framework 3.5 را دانلود و نصب كنید و پس از ریست كردن سیستم ، بازی را اجرا كنید.

  • در هنگام اجرای بازی با خطای  E355:Startup Failure رو به رو می شوید

این خطا نشانگر خراب شدن فایل و یا حذف شدن بخشی از آن است ، كه در اینجا باید بازی را حذف و مجددا نصب كنید.

  • خطای Toggle title

این خطا زمانی بر روی سیستم شما نمایان می شود كه درایور به روزرسانی شده در كارت گرافیك شما وجود ندارد ، پس حتما قبل از اجرای بازی از به روزرسانی كارت گرافیك خود اطمینان حاصل كنید و حتما چك كنید كه كارت گرافیك شما DirectX 9.0c را پشتیبانی خواهد كرد.

  • برخورد با خطای File corrupted هنگام نصب

نشان از خراب شدن فایل نصب بازیست ، در هنگام مواجه شدن با این خطا باید فایل نصبی بازی را دوباره دانلود و سپس آن را نصب كنید.

  • اجرای درست بازی اما عدم پخش صدا

در زمان نصب بازی ، برنامه پخش صدا و موسیقی با نام Ogg Vorbis هم زمان نصب می شوند .

  • مینی مایز شدن بلافاصله بازی پس از اجرا

زمانی كه رزولوشن بازی با رزولوشن كارت گرافیك و ویندوز شما همخوانی نداشته باشد با این خطا مواجه خواهید شد.

  • خطا، سیستم نمی تواند این فایل را پیدا کند System could not find Zula/Game/zula.exe file

این خطا در سیستم هایی رخ می دهد كه آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم اتصال به اینترنت را محدود و یا فایل zula.exe را حذف و بلاك می كند ، پس باید در آنتی ویروس خود با زدن گزینه Allow این اجازه را بدهید كه برنامه را حذف و بلاك نكند.

  • خطای PhysXCore.dll

زمان خراب شدن فایل PhysXCore.dll این خطا برای شما اتفاق می افتد ، پس باید مجددا برنامه را دانلود و نصب كنید.

  • * .dll این خطا مربوط به فایل های گم شده می باشد.

اگر این خطا برای فایل های بازی برای شما نمایش داده می شود باز هم به آنتی ویروس شما باز می گردد، كه برنامه را حذف یا خراب كرده است ، پس باید به آنتی ویروس خود اجازه دسترسی به فایل را بدهید. اما اگر مربوط به دیگر فایل های استاندارد باشد باید از مایكروسافت مجددا آن فایل ها را دانلود كنید.

  • آپدیت های DirectX را انجام دهید.
  • دانلود ها بدون دلیل متوقف می شوند

با قطع اتصال به اینترنت این مشكل ایجاد می شود و یا از آی پی استفاده می كنید كه اتصال را با مشكل رو به رو کرده است.

  • خطای Application Already Running

زمانی كه برای خروج از بازی از دكمه خروج استفاده نكنید این مشكل رخ می دهد.

  • Error:42 – بروز این خطا هنگام شروع بازی

زمانی كه تست كارایی سیستم به درستی انجام نشود این خطا داده می شود.پس باید این برنامه تست را دوباره اجرا كنید.

  • E351: Corrupted engine” بروز این خطا هنگام اجرای بازی

این خطا زمانی رخ می دهد كه از آنتی ویروس معتبری استفاده نكنید و از نرم افزار های مختلف استفاده می كنید كه فایل ها را دستكاری می كند.


مشکل ورود به بازی زولا ، حل مشکلات بازی zula ، مشکل بیرون پریدن از بازی زولا ، مشکل ارور بازی زولا ، ارور بازی زولا battleye
رفع مشکل در اجرای بازی زولا get xml error ، ارور بازی زولا get xml url ، رفع مشکل لود بازی زولا ٬ رفع ارور بازی زولا
رفع مشکل بازی زولا ٬ رفع مشکلات بازی زولا ٬ حل ارور بازی زولا ٬ رفع ارور های بازی زولا ٬ اموزش رفع ارور بازی زولا ٬ رفع ارور بازی zula
رفع ارور e1115 در زولا ، نحوه رفع ارور e1115 در zula ، حل مشکلات ارور e1115 در زولا ، رفع مشکل ارور e1115 زولا

By |1398/12/17 7:26:05مرداد 27, 1398|ارور بازی ها|بدون ديدگاه

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top