زمان انتشار بازی Need For Speed : Hot Pursuit Remastered مشخص شد !

شایعاتی پس ازمنتشر شدن نسخه مجدد بازی Need for speed:hot pursuit منتشر شد. این اتفاق از زمانی آغاز شد که سایت آمازون انگلستان این بازی را در لیست فروش خود قرار داد . حوالی دو ماه اخیر خبرهایی براساس دریافت نسخه بازسازی شده ی Need for speed:hot pursuit در سال 2010 تا اواخر سال جاری را از استودیوی کراتیریون حاشیه ساز شده است.

محصولات ویژه :  خرید یوسی پابجی موبایلخرید سکه بازی

به نظر می آمد این بازی را برای  pcو نینتندو سوییچ ساخته بودند. در یک ماه بعد، پس از آن فروشگاه آنلاین دیگر با ثبت این بازی در لیست خود بار دیگر به شایعات دامن زد. با این شواهد این خبر قاطعیت بیشتری برای عرضه کنسول های مدرن را به همراه دارد. جدیداً فروشگاه آمازون نام این بازی را باپشتیبانی پلتفرم های نینتند و سوییچ و ایکس باکس وان در لیست فروش خود آورده است . همچنین توقع داریم که دیگر پلتفرم های بزرگ در آینده به این لیست بپیوندند. نکته ی جالبی که وجود دارد خروج صفحه پس از مدت زمان کوتاهی از سایت می باشد. پس از این اتفاق تعدادی از کاربران فرم های ResetEra را شناسایی کردند. تصویری که از این صفحه گرفته شده را در پایین مشاهده نمائید.

در این تصویر می توانید تاریخ دقیق انتشار بازی Need for speed:hot pursuit  را نیز مشاهده نمائید. با توجه به این نکته در می یابیم که بازی نید فور اسپید در 13 نوامبر 2020 ودر واقع در تاریخ 99/8/23عرضه می گردد. با انتشار این خبر و در نظر گرفتن تاریخ عرضه احتمالی کنسول های جدید ps5  و Xbox Series X علاقه مندان به احتمال عرضه نید فورا سپید در پلتفرم های جدید می گویند. از برترین ورژن بازی های نید فور اسپید می توان به دو ورژن قدیمی آن اشاره کنیم. نسخه ی ریبوت شده دو ورژن قدیمی بازی  Need for speed:hot pursuit   در سال 2010 برای پلتفرم های نسل هفتمی و pc منتشر گردید. البته ورژن جدید بازی را نمی توان جدیدتر از نسخه های قبلی دانست اما به عنوان Need For Speedنسل هفتم شناخته می شود.

این خبر از طرف EA تصویب نشده و به رسمیت معرفی نگردیده اما چنانچه این خبرها صحیح باشند ؛ معرفی این بازی را در آینده ای نزدیک داریم. بخش های جدیدی از سری مسابقه ای Need for speed  در استودیوی کریتیریون  آماده می گردد. لازم به ذکر است قبل از شروع سال میلادی وظیفه ی توسعه ی بازی های جدید به شرکتghost games  سپرده شده بود.