گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی

شما با مراجعه به فروشگاه گیم کد می توانید اقدام به خرید گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی نمایید. گیم کد یکی از بزرگترین مراجع فروش این محصول به صورت اورجینال می باشد. پس از خرید و در اسرع وقت ، کد دیجیتالی آنرا بر روی ایمیلتان ارسال می کند.

سرویس EA Play یک سایت ارائه بازی برای پلیرها می باشد. که به کمک گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی می شود به همه بازی های ساخته شده توسط شرکت الکترونیک آرتز دسترسی پیدا کرد. به وسیله این گیفت کارت به راحتی می شود به جدید ترین محصولات شرکت EA و تخفیف 10 درصدی بر روی محصولات این شرکت دست پیدا کرد.

شرکت سونی پس از پیگیری های فراوان توانست با شرکت Electronic Arts به توافق برسد تا سرویس EA Access بر روی کنسول های پلی استیشن پشتیبانی شود. کاربران این کنسول دوست داشتنی از خدمات این سرویس بهره مند شوند. تا قبل از این فقط کاربران ایکس باکس می توانستند از سرویس EA Access استفاده کنند.

کمپانی EA به دنبال فروش بیشتر و افزایش تعداد کاربرانش است. به همین علت اقدام به ارائه محصولات خود بر روی پی سی و مک نموده است. کاربران به وسیله این گیفت کارت سی می توانند به راحتی از گیم های EA بر روی کامپیوتر خود استفاده کنند.

مزایای خرید گیفت ea play

به وسیله این گیفت کارت می شود از امکانات زیر بهره مند شد.

1 ) دسترسی به بازی های رایگان شرکت EA .

2 ) استفاده از تخفیف های 10 درصدی بر روی محصولات EA .

3 ) امکان خرید اشتراک های EA .

4 ) استفاده از محصولات شرکت الکترونیک آرتز بدون محدودیت زمانی.

برای خرید گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی می شود به فروشگاه گیم کد مراجعه کرد. از بین بسته های زیر ، پک مورد نظر را ثبت سفارش و خریداری نمود:

1 ) گیفت 15 دلاری EA Play برای مک و پی سی

2 ) گیفت 25 دلاری EA Play برای مک و پی سی

3 ) گیفت 50 دلاری EA Play برای مک و پی سی

این کارت شارژ یک نوع گیفت کارت است که به وسیله آن می شود به دنیای گیم های شرکت EA دست پیدا کرد. این گیفت کارت به گونه ای طراحی شده است تا کاربران بتوانند بدون محدودیت در زمان از آن استفاده کنند.

چنانچه این کارت هدیه را خریداری کنید می توانید از مزایا و امکانات بسیاری استفاده کنید. که بدون وجود گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی دست نیافتی هستند مثل استفاده از بازی های شرکت الکترونیک آرتز.

با خرید این گیفت کارت می توانید به بازی هایی دست پیدا کنید. که هنوز تست نهایی آنها انجام نشده اند ، حتی می توانید به گیم های محبوب و مشهور EA نیز دست پیدا نمایید.

اشتراک EA Access یک سرویس است که چند سال پیش شرکت EA آنرا برای کنسول ایکس باکس طراحی کرد که گیمرها می توانستند از این طریق و پرداخت حق اشتراک آن ، از بازی های قدیمی این شرکت بر روی کنسول ایکس باکس بهره برداری کنند. اکنون کاربران کنسول پلی استیشن ، مک و پی سی نیز می توانند به وسیله این اشتراک از بازی های قدیمی شرکت الکترونیک آرتز بر روی سیستم عامل خود استفاده کنند.

محصولات مرتبط

برای خرید گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید. که سابقه طولانی در ارائه محصولات اورجینال دارد و اقدام به خرید این محصول محبوب نمایید. همچنین شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی اقدام به خرید دیگر محصولات دیجیتالی مد نظرتان نمایید. مانند:

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

2 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

3 ) الماس بازی گنشین ایمپکت

4 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

5 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

8 ) گیفت کارت هتلز دات کام

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و غیره

در ایران به علت وجود تحریم ها امکان خرید محصولات دیجیتالی به شکل فیزیکی وجود ندارد و فقط می شود از طریق فروشگاه های اینترنتی امن اقدام به خرید کد دیجیتالی این محصولات نمود. یکی از این فروشگاه های امن ، سایت گیم کد است که شما می توانید برای خرید گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی به آن مراجعه کنید.

ارتباط با بخش پشتیبانی

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که این گیفت کارت جزء کارت های پر طرفدار است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این کارت هدیه را با کمترین اشتباه تهیه کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.