خرید اکانت اشتراکی xbox one

خرید اکانت اشتراکی ایکس باکس چه فوایدی دارد؟ چطور می توان اکانت اشتراکی ایکس باکس را فعال و خریداری نمود؟

با گسترش محبوبیت بازی های ایکس باکس حتی کسانی هم که به دنیای بازی ها علاقمند نیستند ، نام این کنسول بازی را شنیده اند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ایکس باکس و اکانت های اشتراکی آن آشنا نماییم و روش خرید این اکانت های اشتراکی محبوب را به شما بیاموزیم.

ایکس باکس (XBOX) چیست؟ خرید اکانت بازی ایکس باکس وان

ایکس باکس نام یکی دیگری از کنسول های بازی قدرتمند است که به عنوان شناخته شده ترین رقیب پلی استیشن از آن یاد می شود. این کنسول بازی محصول قدرتمند شرکت مایکروسافت است که برای اولین بار در سال 2001 وارد بازار شد.

گیفت کارت ایکس باکس معتبر

این کنسول تعداد بسیار زیادی از بازی های جذاب را در خود جای داده که روز به روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود. همین مساله باعث شده است که روز به روز علاقمندان زیادی جذب بازی های ایکس باکس شوند.

از زمان عرضه این کنسول بازی در بازار تا کنون نسخه های مختلفی از آن روانه بازار شده است که از میان آنها می توان به ایکس باکس 360 مدل CORE ، مدل Halo Edition  ، مدل Elite  و مدل Arcade اشاره کرد. در حال حاضر ایکس باکس 360 فقط در بازار موجود است که انواع آن را می توان بصورت زیر نام برد :

انواع ایکس باکس 360 خرید اکانت بازی ایکس باکس وان

XBOX 360 که در حال حاضر تنها نسخه این کنسول بازی در بازار است در انواع زیادی با قابلیت های گوناگون عرضه می شود. در زیر لیست انواع آن را نام برده ایم:

  • ایکس باکس 360 اسلیم 4 گیگ
  • ایکس باکس 360 ، 250 گیگ
  • ایکس باکس 360 اسلیم 320 گیگ طرح Gears of war
  • ایکس باکس 360 اسلیم 320 گیگ طرح call of duty

اکانت اشتراکی ps4

اکانت اشتراکی xbox one چیست؟ خرید اکانت xbox one ٬ نحوه خرید اکانت xbox one

خرید اکانت اشتراکی xbox one

ایکس باکس امکان اینکه از بازی ها بصورت آنلاین و آفلاین استفاده شود را برای کاربران فراهم کرده است اما قابلیت شگفت انگیزی که این کنسول بازی ارائه می دهد ، قابلیت اشتراک گذاری اکانت ایکس باکس است که به افراد این امکان را می دهد بدون خرید همه بازی ها ، فقط بازی های همدیگر را با هم به اشتراک گذاشته و بصورت چند نفره آن را بازی نمایند.

اکانت اشتراکی باعث می شود که افراد بتوانند بازی های خود را به اشتراک گذاشته و بطور همزمان امکان استفاده از جدیدترین بازی ها را داشته باشند. برای استفاده از این قابلیت ایکس باکس لازم است یک اکانت اشتراکی خریداری شود خرید اکانت هوم xbox one

خرید انواع بازی ایکس باکس ٬ پلی استیشن و سی دی کی

ظرفیت های مهم اکانت اشتراکی ایکس باکس ٬ خرید اکانت xbox one

در هنگام خرید اکانت اشتراکی ایکس باکس با مفاهیمی که آن را ظرفیت می خوانند سرو کار خواهید داشت. از این رو در این بخش به معرفی انواع ظرفیت اکانت اشتراکی ایکس باکس (xbox) خواهیم پرداخت. قبل از معرفی انواع ظرفیت لازم است با انواع اکانت ایکس باکس آشنا شوید:

الف: اکانت شخصی : اگر بطور همزمان چندین اکانت را روی کنسول بازی خود فعال کرده باشید ، ایکس باکس یکی از اکانت های شما را به عنوان اکانت اصلی به حساب می آورد که به آن اکانت شخصی گفته می شود. در واقع اکانتی است که شما با id آنلاین خود بازی ها را بر روی کنسول تجربه خواهید کرد خرید اکانت هوم xbox one

ب: اکانت اصلی : زمانی که شما یک اکانت اشتراکی ایکس باکس را خریداری می کنید نام کاربری و رمز عبوری برای شما ارسال خواهد شد که در صوریتکه بوسیله آن وارد کنسول بازی شوید ، بازی های اشتراکی را مشاهده خواهید کرد. به این اکانت ٬ اکانت اصلی گفته می شود.

ظرفیت آفلاین خرید اکانت بازی ایکس باکس وان

در این نوع ظرفیت شما می توانید اکانت شخصی داشته باشید که فقط امکان استفاده از بازی های آفلاین را برای شما مهیا می نماید. در این ظرفیت نمی توانید اکانت خود را بفروشید.

ظرفیت اصلی یا هوم خرید اکانت هوم xbox one

اگر اکانت اشتراکی که شما خریداری می نمایید از نوع ظرفیت هوم یا اصلی باشد ، شما می توانید از بازی ها بصورت آنلاین و آفلاین هم استفاده نمایید. از طرفی می توانید در هر زمان که تمایل داشتید اکانت خود را بفروشید.

هر فرد دیگری که به اکانت شما دسترسی داشته باشد می تواند از بازی های شما استفاده نماید. خرید اکانت xbox one

ظرفیت عادی

ظرفیت عادی نیز بر روی اکانت های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. از این ظرفیت هم فقط زمانی که آنلاین باشید می توانید استفاده نمایید و امکان فروش اکانت نیز برای فرد فراهم است.

نحوه خرید اکانت اشتراکی ایکس باکس (XBOX)

برای خرید انواع اکانت اشتراکی ایکس باکس می توانید از طریق ارائه دهنده های معتبر این محصول اقدام نمایید.


خرید اکانت اشتراکی xbox one ٬ خرید اکانت بازی ایکس باکس وان ٬ رمز های بازی رد دد 2 برای ایکس باکس وان ٬ اکانت اشتراکی ایکس باکس
اکانت اشتراکی pes 2019 ٬ خرید اکانت بازی ایکس باکس وان ٬ خرید اکانت اشتراکی xbox one ٬ خرید اکانت بازی ایکس باکس وان
اکانت اشتراکی استیم ٬ اکانت اشتراکی ps4 ٬‌ اکانت اشتراکی اسپاتیفای ٬ خرید اکانت بازی ایکس باکس وان ٬ خرید اکانت xbox one ٬ اکانت اشتراکی
خرید اکانت بازی ایکس باکس وان ٬ اکانت اشتراکی fifa 19 ٬ اکانت اشتراکی pes 2019 ٬ اکانت اشتراکی fifa 19 ٬ اکانت اشتراکی چیست
خرید اکانت بازی ایکس باکس وان ٬ خرید اکانت اشتراکی xbox one ٬ اکانت اشتراکی ایکس باکس ٬ اکانت اشتراکی fifa 19 ٬ اکانت اشتراکی چیست
خرید اکانت هوم xbox one ٬ خرید اکانت اشتراکی xbox one ٬ اکانت اشتراکی ایکس باکس ٬ اکانت اشتراکی چیست ٬‌ خرید اکانت هوم xbox one