خرید جم برنامه Azar

اذر نام یک برنامه پیام رسان برای گوشی های هوشمند است که با نصب آن می توان تماس تصویری برقرار کرد. برای این کار پس از نصب اپلیکیشن بر روی موبایل خود با یک جستجو می توانید دوستان خود را در این مسنجر پیدا کنید.

در Azar می توانید به راحتی دوستان خود را در یک گروه جای دهید و با آنها به صورت گروهی چت نمایید و یا تماس تصویری برقرار کنید. رابط کاربری در اذر بسیار زیبا است و خبری از تبلیغات اضافی در آن نیست.

نزدیک به 50 درصد از کاربران آمریکایی در سال 2012 ادعا نمودند که در ایام تعطیلات حداقل یک گیفت کارت خریداری کرده اند.

شما هم می توانید به راحتی از فروشگاه گیم کد هر گیفت کارتی که نیاز دارید را خریداری نمایید و در اسرع وقت کد دیجیتالی آنرا دریافت کنید.

برای اینکه بتوانید از همه امکانات موجود در برنامه Azar استفاده کنید باید اقدام به خرید جم این برنامه نمایید. جم برنامه اذر را می توانید از فروشگاه گیم کد و با میزان اعتبارهای زیر تهیه کنید:

1 ) بسته 500 جم برنامه Azar

2 ) بسته 1200 جم برنامه Azar

3 ) بسته 2500 جم برنامه Azar

4 ) بسته 6500 جم برنامه Azar

5 ) بسته 10000 جم برنامه Azar

فروشگاه گیم کد همواره در تلاش است تا همه محصولات و خدمات خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران خود قرار دهد تا کاربران با رضایت کامل از این فروشگاه خارج شوند.

نرم افزار Azar ویژگی هایی دارد که به معرفی آنها می پردازیم:

1 ) نمایش اطلاعات کاربر در گوشه تصویر

2 ) مشخص کردن جنسیت و تعیین منطقه جستجو به دلخواه

3 ) امکان قرار دادن انواع شکلک ها و فیلترها بر روی صورت خود در زمان چت تصویری و همچنین انواع افکت های ویدیویی

4 ) امکان استفاده از چت متنی با مخاطبان

5 ) امکان بر قراری تماس با مخاطب ها

6 ) داشتن تاریخچه برای نمایش کاربرانی که سرچ کرده اید و توانایی برقراری تماس مجدد با آنها

7 ) قابلیت ارسال پیام به صورت متن و ویدئو به مخاطبین به شکل نامحدود

8 ) امکان جستجوی کاربر مورد نظر با استفاده از یوزر نیم

برای استفاده از تمام این امکانات می بایست جم برنامه اذر را در اختیار داشته باشید.

گیفت کارت ها در واقع همان کارت های هدیه ‌ای هستند که برابر با مقداری پول می باشند و بصورت مجازی قابل استفاده هستند. کلاٌ گیفت کارت ها در آمریکا بسیار محبوبیت دارند به نحوی که دومین هدیه داده شده توسط کاربران زن و سومین هدیه داده شده از سوی مردان در سال 2006 بوده است.

گیفت کارت ها به خاطر اینکه دشواری ‌های انتخاب هدیه را کم کرده اند بسیار پرمخاطب شده اند.

برنامه Azar یک مسنجر صوتی و تصویری است که جزء نرم افزارهای محبوب در بین مردم است که به وسیله آن می شود دوست پیدا کرد و یا با دوستان خود چت متنی و یا تصویری داشت.

خصلت بسیار خوب آن این است که به راحتی می توان در آن دوست پیدا کرد و با آنها چت نمود.

از حیث امنیتی نیز مانند خیلی از شبکه های اجتماعی امروزی در نرم افزار Azar در صورتی که چندین یوزر شما را بلاک کنند نرم افزار اکانت شما را به حالت تعلیق / ابطال در می آورد و نیاز است برای خارج شدن از این وضعیت گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید .

ضمن اینکه Azar حریم خصوصی کاربران خود را حفظ نموده و اجازه دسترسی دیگران به آنرا نمی دهد و همچنین اجازه نمی دهد دیگران اطلاعاتتان را برای سایرین به اشتراک بگذارند به غیر از اطلاعات عمومیتان که همه قادر به مشاهده آن می باشند از قبیل اسم و عکس پروفایل.

گیم کد یک فروشگاه در زمینه محصولات متنوع دیجیتالی است و شما می توانید علاوه بر تهیه جم برنامه Azar ، اقدام به خرید دیگر محصولات این فروشگاه نمایید مثل:

1 ) سکه برنامه تیک تاک

2 ) گیفت کارت های گوگل پلی

3 ) جم بازی کلش آف کلنز

4 ) پک و الماس بازی Rise Of Kingdoms

5 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

6 ) سکه بازی گاردن اسکیپ

7 ) پک و بیو کاپ بازی State Of Survival

8 ) گیفت کارت ریوت اکسس

9 ) پک های بازی Sky Children Of The Light

10 ) و بسیاری دیگر

برای خرید جم برنامه اذر می بایست به فروشگاه های قابل اعتماد مراجعه کنید. از جمله این فروشگاه ها می شود به گیم کد اشاره کرد که سابقه چند ساله در ارائه محصولات اورجینال دارد.

در زمان خرید محصول از این فروشگاه باید بسیار دقیق باشید زیرا محصول خریداری شده به هیچ وجه قابل تعویض و یا عودت نمی باشد.

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید جم برنامه Azar محسوب می شود که این محصول را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند.

همه جم ها و گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در آنها ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش جم و گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید جم برنامه Azar را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که جم برنامه Azar جزء کالاهای پر طرفدار می باشد و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این محصول را با کمترین اشتباه تهیه کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

امیدواریم پس از خرید جم برنامه Azar بتوانید از تمامی امکانات اپلیکیشن اذر نهایت لذت را ببرید.

دانلود برنامه پیامرسان Azar از گوگل پلی

خرید جم Azar