گیفت کارت ایکس باکس استرالیا

شما به وسیله گیفت کارت ایکس باکس استرالیا می توانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید و پس از آن قادر خواهید بود برای خرید گیم ‌،  Pre Order بازی‌ ها ، پک های محتوای جانبی بازی ها ، فیلم ها ، محتوا های تلویزیونی ، موسیقی ها ، اپلیکیشن ها و یا هر محصولی که در فروشگاه ایکس باکس به فروش می ‌رسد ، اقدام نمایید.

از لحاظ امکانات گیفت کارت ایکس باکس استرالیا با گیفت کارت مایکروسافت در یک سطح هستند در نتیجه شما به کمک گیفت کارت ایکس باکس استرالیا می توانید از خدمات و محصولات مایکروسافت نیز استفاده نمایید و از استور های ویندوز و ویندوز فون بهره ببرید.

هرمحصولی که درباره گیفت کارت و جم نیاز دارید در فروشگاه گیم کد موجود می باشد. از تهیه ارزان و آنی گیفت کارت ایکس باکس استرالیا گرفته تا کلیه خدمات و راهنمایی استفاده از گیفت کارت ایکس باکس استرالیا. اگر به هرگونه مشورت و راهنمایی قبل از خرید گیفت کارت ایکس باکس استرالیا نیاز دارید از پشتیبانی آنلاین گیم کد استفاده کنید.

گیفت کارت ایکس باکس استرالیا به کاربران ایکس باکس وان و پی ‌سی اجازه می ‌دهد تا به شکل نا محدود و طی مدت زمان فعال بودن اشتراکشان ، از گیم ‌ها و محصولات عرضه شده روی آن استفاده نمایند.

مزایای گیفت کارت ایکس باکس

به وسیله گیفت کارت ایکس باکس استرالیا می توانید به بیش از 100 بازی ایکس باکس دسترسی پیدا کنید. تعداد این بازی ‌ها به مرور زمان تغییر می ‌کند و گیم ‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود. هم اکنون سه نوع اشتراک وجود دارد :

1 ) اشتراک ویژه کاربران پی سی

2 ) اشتراک ایکس باکس وان

3 ) اشتراک Ultimate که شامل هر دو می شود

به وسیله گیفت کارت ایکس باکس استرالیا می توانید بدون نیاز به کارت های اعتباری ، اکانت خود را شارژ نمایید و به محصولات و خدمات استور ایکس باکس دسترسی پیدا کنید. امکان دسترسی به هزاران بازی ، فیلم و محصولات جذاب و محبوب برای شما فراهم است.

اگر می خواهید اقدام به خرید بازی از ایکس باکس نمایید باید ابتدا اکانت خود را با گیفت کارت ایکس باکس استرالیا شارژ نمایید. همچنین می توانید گیم ها را با قیمت مناسب تری پیش خرید کنید و از گیم های رایگان ماهیانه روی ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 استفاده کنید.

به وسیله گیفت کارت EA Access نیز می توانید از محصولات شرکت EA موجود بر روی فروشگاه ایکس باکس استفاده نمایید و حتی آن ها را پیش خرید کنید و زود تر از بقیه آن ها را تجربه کنید. گیفت کارت های EA Access در سایت گیم کد در دسترس شما می باشند.

اعتبارهای گیفت کارت ایکس باکس استرالیا

گیفت کارت ایکس باکس استرالیا را می توانید از فروشگاه گیم کد خریداری کنید. این گیفت کارت با میزان اعتبار های زیر در اختیار شما می باشد فقط کافی است آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت به دست شما برسد :

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 10 دلاری استرالیا

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 15 دلاری استرالیا

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 20 دلاری استرالیا

4 ) گیفت کارت ایکس باکس 25 دلاری استرالیا

5 ) گیفت کارت ایکس باکس 50 دلاری استرالیا

گیفت کارت ایکس باکس استرالیا ، نه تنها به عنوان هدیه بلکه جهت استفاده شخصی نیز به دوست داران بازی ‌های ویدیویی پیشنهاد می گردد. گیفت کارت ایکس باکس استرالیا را می توانید به راحتی از سایت گیم کد خریداری کنید. این گیفت کارت بسته به میزان اعتبار خود به شما امکان استفاده از خدمات فروشگاه ایکس باکس را می ‌دهد. چرا که شما برای خرید بازی نیاز به داشتن یک گیفت کارت ایکس باکس استرالیا دارید. گیفت کارت ایکس باکس استرالیا ، برای کاربرانی مناسب است که قصد استفاده از محصولات ایکس باکس را دارند. آن ها به وسیله این گیفت کارت می توانند از بازار مایکروسافت خرید کنند.

محصولاتی که با گیفت کارت ایکس باکس می توانید خریداری کنید

از نمونه محصولاتی که می توان به وسیله گیفت کارت ایکس باکس استرالیا از استور ایکس باکس خریداری کرد ، موارد زیر هستند :

1 ) تهیه اعتبار بازی

2 ) دسترسی به قسمت خرید و تخفیفات

3 ) امکان معامله با گلد

4 ) امکان خرید طلای بازی ها

5 ) امکان پیش خرید بازی های ایکس باکس

6 ) امکان خرید موسیقی

7 ) و بسیاری دیگر

گیفت کارت ایکس باکس استرالیا خریداری شده ‌حاوی یک کد دیجیتال است که به وسیله آن می ‌توانید عملیات Redeem کردن یا واریز وجه به حساب کاربری ایکس باکس خود را انجام دهید.

محصولات پرفروش و مرتبط

فروشگاه گیم کد دارای محصولات زیادی می باشد و می توانید علاوه بر گیفت کارت ایکس باکس استرالیا از دیگر محصولات این فروشگاه نیز خرید کنید. محصولاتی مانند :

1 ) خرید جم کلش اف زامبیز

2 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

3 ) یوسی بازی پابجی موبایل

4 ) جم بازی موبایل لجندز به وسیله گیفت کارت

5 ) وی باکس بازی فورتنایت

6 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

7 ) گیفت کارت ریوت اکسس

8 ) گیفت کارت های گوگل پلی

9 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

10 ) و دیگر محصولات سایت گیم کد

تیم پشتیبانی گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به کار و فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس استرالیا از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

تیم پشتیبانی

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس استرالیا ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک گیفت کارت ایکس باکس استرالیا خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت ایکس باکس استرالیا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های استرالیا برای برند ایکس باکس آشنا سازد.