گیفت کارت بازی ویزارد 101

در نسخه جدید بازی ویزارد 101 تغیراتی ایجاد شده است تا مطابق با قوانین کشورها باشد و کمترین مغایرت را نیز داشته باشد. به عنوان مثال در این تغییرات هرگونه ارجاع به اسکلت و مرگ حذف شده است.

در این بازی باید هیولاهای بیشتری را نابود کنید برای همین به بازیکن هایی که به مدت زمان زیادی این بازی را اجرا کنند بعد از 2 ساعت ، ویزارد 101 می گوید که نیاز به استراحت دارند و اگر توجهی نکنند ، کاراکتر آنها وارد فاز خستگی می شود و در آنجا پاداش ها و جوایز به نصف کاهش پیدا می کنند. این فاز تا 3 ساعت ادامه دارد و بعد از آن وارد فاز ناسالم می شود و در اینجا دیگر خبری از پاداش ها و جوایز نیست.

اعتبارهای گیفت کارت بازی ویزارد

برای آنکه بتوانید در بازی پیشرفت کنید و از تمام تجهیزات موجود در بازی استفاده نمایید باید اقدام به خرید گیفت کارت بازی ویزارد 101 کنید. این گیفت کارت همینک در فهرست محصولات فروشگاه گیم کد می باشد و شما می توانید این محصول را با میزان اعتبارهای زیر خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری بازی ویزارد 101

2 ) گیفت کارت 10 دلاری بازی ویزارد 101

3 ) گیفت کارت 20 دلاری بازی ویزارد 101

4 ) گیفت کارت 40 دلاری بازی ویزارد 101

نسخه های متعدد بازی ویزارد 101

در آوریل 2015 ویزارد 101 تایوان اعلام کرد تا 15 اکتبر 2015 این بازی را ساپورت می کند. ویزارد 101 چین نیز تاریخ متوقف شدن این بازی را 1 نوامبر 2015 اعلام کرد. به همین دلیل بازی ویزارد 101 در سپتامبر 2018 و به مناسبت ده سالگی خود ، این بازی را مجدداٌ و در یک پلتفرم جدید روانه بازار کرد. در سری جدید بازی ویزارد 101 ، گرافیک بازی ، منطقه شروع بازی ، کاراکترها و انیمیشن ها از نو طراحی شدند. در این به روز رسانی جدید تغییرات به حدی محسوس بود که گیمرها با اجرای آن شوکه شدند و سبک جدید بازی ویزارد 101 را تجربه کردند. همین موضوع باعث شد تا بر تعداد پلیرهای این بازی افزوده شود و تا الان بیش از 50 میلیون عضو فعال داشته باشد.

در ژوئیه سال 2020 ، ویزارد 101 با یک به روز رسانی جدید تغییراتی را در بازی ایجاد کرد از جمله آنها می شود به: روتوش کاراکترهای بازی ، تنظیمات PVP ، مارپیچ روزانه ، طلسم ها و غیره اشاره کرد. در 2 سپتامبر 2020 که متناسب با دوازدهمین سالگرد معرفی بازی ویزارد 101 بود به همه گیمرهای این بازی هدایایی اهدا شد.

بازی ویزارد 101

بازی ویزارد 101 دارای موسیقی جذابی می باشد. در سال 2008 بود که از نلسون اورهارت که یک آهنگساز بنام است خواسته شد تا موسیقی بازی ویزارد 101 را طراحی کند. او به این درخواست جواب مثبت داد و در نهایت توانست موسیقی این بازی محبوب را بسازد. در سال 2011 در یک کمپین با محوریت موسیقی اعلام شد که بازی ویزارد 101 در آینده به داشتن چنین موسیقی خواهد بالید. اورهارت تاکنون تمام موسیقی های بازی ویزارد 101 را می سازد و تاکنون هم موفق بوده است.

به دلیل تحریم بودن ایران ، کاربران ایرانی بازی ویزارد 101 نمی توانند به وسیله کارت های اعتباری اقدام به خرید محتواهای درون بازی نمایند. اما به کمک گیفت کارت ویزارد 101 گیمرهای ایرانی می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی اقدام به خرید تجهیزات درون بازی نمایند.

برای خرید گیفت کارت ویزارد 101 باید به فروشگاه های مطمئن مراجعه کرد زیرا در برخی از سایت های متقلب ، نوع جعلی این محصول به فروش می رسد که در صورت خرید این محصول و استفاده از آن ، هم پول خود را از دست می دهید و هم با مسدودی اکانت خود روبرو می شوید. یکی از امن ترین فروشگاه های اینترنتی محصولات دیجیتالی ، گیم کد نام دارد که سابقه چند ساله در ارائه محصولات اورجینال دارد.

محصولات مرتبط

شما همواره می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت بازی ویزارد 101 از سایر محصولات دیجیتالی فروشگاه گیم کد خرید کنید. محصولاتی مانند:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن آلمان

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) گیفت کارت های گوگل پلی

4 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

5 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

6 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

7 ) گیفت کارت بازی ران اسکیپ

8 ) جم بازی آگاری دات آی او

9 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

10 ) و دیگر کالاهای متنوع فروشگاه گیم کد

به یاد داشته باشید که پس از دریافت کد دیجیتالی گیفت کارت بازی ویزارد 101 از سایت گیم کد باید در حفظ و نگهداری از آن دقت کنید. زیرا چنانچه آنرا گم کنید و یا به سرقت برود امکان پیگیری آن وجود ندارد و فروشگاه گیم کد هیچگونه مسئولیتی را در قبال آن نمی پذیرد.

مراحل خرید از سایت گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت بازی ویزارد 101 را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت بازی ویزارد 101 خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت بازی ویزارد 101 با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت بازی ویزارد 101 را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ انقضاء می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.