خرید ولورانت پوینت اروپا

ولورنت پوینت اروپا

شرکت Riot Games در جریان تولد 10 سالگی بازی League of Legends ، Valorant را به گیمر ها معرفی نمود ، این بازی آنلاین در ژانر تیراندازی و اول شخص می ‌باشد.

ریوت گیمز از بازی های کانتر استریک و اور واچ برای طراحی این بازی کمک گرفته است. هر 10 کاراکتر این بازی دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند که می توانید از آن ها برای کمک به هم تیمی های خود استفاده کنید.

ولورانت پوینت اروپا ، همان امتیاز یا پول درون بازی است که به وسیله آن می ‌توانید از بخش های مختلف بازی استفاده نمایید. ولورانت پوینت اروپا به صورت گیفت کارت می باشد و کد آن برای خریدار ارسال می گردد.

در هنگام خرید به نوع محصول انتخابی توجه کنید زیرا پس از خرید ، امکان تعویض و یا عودت آن وجود ندارد.

برای اینکه بتوانید از ریجن اکانت خود مطلع شوید باید وارد حساب کاربری خود در ریوت گیمز شوید و پس از ورود ، در قسمت Country/Region می توانید ریجن اکانت خود را مشاهده کنید.

به وسیله ولورانت پوینت اروپا می توانید برای خرید بتل پس ولورانت ، اسکین گان و سایر امکانات بازی استفاده نمایید.

همچنین می توانید به وسیله ولورانت پوینت اروپا برای خرید و بالا بردن تجربه ، نمادهای Summoner ، بسته های نرم افزاری ، رنگ های گوناگون ، قهرمان ها و غیره اقدام نمایید.

همچنین می توانید به وسیله ولورانت پوینت اروپا برای تهیه ردیف ها استفاده کنید ، در غیر این صورت جهت باز کردن قفل آن ها باید از XP کمک بگیرید.

در بین این ردیف ها ، باز کردن قفل کاراکتر ها نیز وجود دارد که می توانید تمام شخصیت های بازی را از روز اول فعال و آنلاک نمایید.

فروشگاه گیم کد ولورانت پوینت اروپا را در لیست محصولات خود قرار داده است و برای خرید آن باید با توجه به نیاز خود ، بسته مورد نظر را از بین پک های زیر انتخاب و خریداری نمایید:

1 ) بسته 10 یورویی ولورانت پوینت اروپا

2 ) بسته 20 یورویی ولورانت پوینت اروپا

3 ) بسته 50 یورویی ولورانت پوینت اروپا

پس از خرید ولورانت پوینت اروپا از سایت گیم کد باید آن را از روش زیر فعال سازی نمایید:

1 ) ابتدا وارد بازی شوید.

2 ) در کنار گزینه استور ، بر روی ولورانت کلیک کنید.

3 ) حالا باید کد ولورانت پوینت اروپا خریداری شده را در این قسمت وارد کنید.

4 ) سپس گزینه Submit را انتخاب کنید تا ولورانت پوینت اروپا شما فعال شود.

ولورانت یک بازی در ژانر Tactical Shooter شخصیت محور و به روش 5 در برابر 5 است که مراحل آن در کره زمین و در آینده ‌ای نزدیک اتفاق می افتد.

به مرور در این بازی به جمع 10 شخصیت این بازی کاراکتر های دیگری نیز افزوده می شود که باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی می گردد.

تمام این شخصیت ها خصوصیات خود را دارند که بخشی از این قابلیت ها را باید از طریق ولورانت پوینت اروپا فعال کنید و برای آن سلاح و زره تهیه کنید.

هدف اصلی در این بازی خنثی کردن بمب است که به بازی کانتر استریک بسیار شبیه است. در این بازی یکی از تیم ها اقدام به بمب گذاری در یک مکان مشخص می نماید و تیم دیگر باید آن را خنثی نماید تا بتواند یک امتیاز به دست آورد در غیر این صورت ، حریف یک امتیاز کسب می نماید.

خصوصیات کاراکتر های این بازی به بازی Overwatch بسیار شبیه است اما باید گفت که بازی ولورانت بیشتر به کانتر استریک شباهت دارد تا اور واچ.

از بین این شباهت‌ ها می‌ توان به این موضوع اشاره کرد که کاراکتر های موجود در بازی می توانند بیش از یک اسلحه داشته باشند. در زمان شروع هر یک از دوره‌ ها به عنوان بازیکن می توانید تعداد مختلفی از اسلحه‌ های گوناگون را به همراه ویژگی های ثانویه خریداری نمایید. به طور کلی بازی ولورانت پوینت تمرکز بیشتری بر مبارزه با اسلحه دارد تا استفاده از قابلیت ها.

سلاح های موجود در بازی ولورانت می ‌توانند مثل بازی CS:GO مرگبار باشند. فقط یک گلوله به سر حریفتان کافی است تا او را بکشد و یا با شلیک 3 تا 4 گلوله به دیگر نقاط اعضای بدن حریفتان می توانید آن را از پای در آورید.

باید گفت که در بازی ولورانت ریتم بازی سرعت بیشتری پیدا کرده است و همین امر باعث جذاب شدن هرچه بیشتر بازی شده است.

فروشگاه گیم کد با سابقه چند ساله در زمینه جم و گیفت کارت توانسته محصولات مختلفی را در اختیار گیمر ها و کاربران خود قرار دهد از جمله این محصولات می توان به:

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل

3 ) گیفت کارت ویزا کارت

4 ) جم بازی کستل کراش

5 ) گیفت کارت ریوت اکسس

6 ) طلا بازی استند آف 2

7 ) گیفت کارت گوگل پلی

8 ) جم بازی هاستل کستل

9 ) گیفت کارت های ایکس باکس

10 ) و غیره

اشاره کرد.

پیشنهاد ما جهت خرید ولورانت پوینت اروپا ، فروشگاه گیم کد است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، ولورانت پوینت اروپا خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

شما پس از ثبت سفارش ولورانت پوینت اروپا در این فروشگاه ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید ولورانت پوینت اروپا می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد ولورانت پوینت اروپا می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.