گیفت کارت بیت کوین – گیفت کارت bitcoin

بیت کوین یک سیستم توافقی است که یک شبکه پرداخت جدید و یک نوع سرمایه کاملاً دیجیتال را به وجود آورده است. این نخستین سیستم پرداخت نقطه به نقطه تمرکز زدایی شده است که به وسیله کاربر هایش بدون هیچ اختیار واسطه ای و یا مرکزی ، قدرتمند شده است.

از نظر یک کاربر ، بیت کوین خیلی شبیه وجه نقد اینترنتی است. بیت کوین به علاوه می تواند به عنوان مهمترین شبکه دفترداری با سه ورودی موجود محسوب شود.

بیت کوین نخستین اجرا سازی یک مفهوم به اسم “ارز سری” است که نخستین بار در سال 1998 به وسیله وِی دای در لیست ایمیل سایفر پانک ها ، تعریف شده بود و بیان می کرد که این محتوا ، نوع جدیدی از پول می باشد که جهت کنترل تولید و تراکنش های انجام شده روی آن ، به جای یک مرجع مرکزی ، از کد نگاری استفاده شده است.

خصوصیات نخستین بیت کوین و اثبات مفهوم در سال 2009 به وسیله ساتوشی ناکاموتو در یک لیست ایمیل کد نگاری شده منتشر گردید.

ساتوشی بدون آن که چیز مهمی از خودش فاش کند ، پروژه را به انتهای سال 2010 موکول کرد. از آن زمان این جامعه به شکل نمایی با توسعه دهنده های زیادی که روی بیت کوین کار می کنند، رشد کرده است.

گمنامی ساتوشی اکثراٌ باعث ناراحتی های غیر موجهی می شود که خیلی از آن ها به فهم نادرست از اصالت متن باز بیت کوین بر می گردد. دستور العمل بیت کوین و نرم افزار به شکل باز انتشار یافته است و هر توسعه دهنده ای در هر جای جهان می تواند کد آن را بازبینی کند و یا ورژن تغییر یافته نرم افزار بیت کوین ویژه خودش را بسازد.

تاثیر ساتوشی هم مثل توسعه دهنده های امروزه ، محدود به تغییراتی بود که از دیگران اخذ می کرد و در نتیجه بیت کوین را کنترل نمی کرد. اکنون هویت سازنده بیت کوین به خودی خود احتمالاً مثل هویت کسی است که کاغذ را ساخته است.

هیچ شخصی مالک سیستم بیت کوین (گیفت کارت bitcoin) نیست ، درست همان گونه که هیچکسی صاحب تکنولوژیی که در ورای ایمیل است، نیست. این کاربر های بیت کوین در سر تا سر دنیا هستند که آن را کنترل می کنند.

گسترش دهندگان بیت کوین گرچه نرم افزار آن را بهبود می بخشند اما نمی توانند تغییری را بر قوانین بیت کوین تحمیل کنند ، چون که هر یوزری آزاد است که نرم افزار خود و ورژنی که خود می پسندد را استفاده نماید.

همه کاربر ها برای این که با هم سازگار بمانند باید از برنامه ای استفاده کنند که از همان پروتکل پیروی می کند. بیت کوین فقط به شرط اجماع کامل بین همه کاربر ها می تواند به خوبی کار کند. در نتیجه همه کاربر ها و توسعه دهندگان انگیزه بالایی جهت حفظ این اجماع را خواهند داشت.

بیت کوین چیست ؟

از نظر کاربر ، بیت کوین چیزی بیشتر از یک اَپ روی گوشی موبایل و یا یک نرم افزار کامپیوتری که یک کیف پول بیت کوینی ویژه برایش تهیه کرده و به یوزر اجازه می دهد تا به وسیله آن به ارسال یا دریافت بیت کوین ها بپردازد ، نیست. برای اکثر کاربر ها ، روش کار بیت کوین در همین اندازه است.

در پس این پرده ، سیستم بیت کوین یک دفتر مرکزی عمومی به اسم “زنجیره بلاک” را به اشتراک گذاشته است. این دفتر کل شامل همه تراکنش هایی است که تا الان پردازش شده است و به کامپیوتر یوزر اجازه می دهد تا درست بودن هر تراکنش را آزمایش کند.

اعتبار هر تراکنش به کمک امضا دیجیتالی مربوط به آدرس های ارسال، محافظت می شود و به تمامی کاربر ها این اجازه را می دهد تا بر ارسال بیت کوین ها از آدرس های بیت کوینی خود، نظارت کامل داشته باشند. اضافه بر این، هر فردی می تواند تراکنش ها را به وسیله توان محاسباتی سخت افزاری که مخصوص این کار است ، پردازش کند و برای این کار، بیت کوین هایی را هم به عنوان هدیه به دست آورد. به این کار در اصطلاح “استخراج” می گویند.

مقدار روزافزونی از مشاغل و افراد از بیت کوین استفاده می نمایند. این مشاغل ممکن است کسب وکارهایی به شکل رو در رو با مشتری باشد، مثل: فروشگاه های گیفت کارت ، دفاتر حقوقی ، آپارتمان ها و رستوران ها.  بیت کوین گرچه اتفاق تقریباٌ جدید محسوب می شود، ولی به سرعت رو به رشد است.

در اواخر آگست 2013 ، ارزش همه بیت کوین های در گردش بالغ بر یک و نیم میلیارد دلار امریکا بود و ارزش بیت کوین هایی که هر روز خرید و فروش می شد ، به میلیون ها دلار می رسید. گرچه فروشگاه های اینترنتی ebay و آمازون و از این ارز دیجیتال استفاده نمی کنند.

خرید و فروش بیت کوین با گیفت کارت bitcoin

یکی از راه هایی که در بالا جهت خرید بیت کوین بیان شد، خرید و فروش از وب سایت های معتبر دنیا است، زیرا که بدون واسطه و با اطمینان کامل و با پایین ترین کارمزد می توانید تراکنش خود را صورت دهید.

گیم کد این امکان را برای شما به وجود آورده است تا بتوانید از این وب سایت های مرجع بیت کوین یا دیگر ارز های دیجیتال را خریداری نمایید.

شما با داشتن یک گیفت کارت بیت کوین این امکان را دارید که به میزان مشخص از وب سایت های مذکور خرید نمایید.

خرید گیفت کارت

دقت داشته باشید که گیفت کارت های ارائه شده توسط گیم کد ، کارت های متصل به اکانت نیستند، در نتیجه امکان فروش بیت کوین و واریز مبلغ آن به این کارت ها وجود ندارد و شما صرفاَ قادر خواهید بود با آن ها خرید انجام دهید.

نکته مثبت این کار در این است که در درجه اول در هنگام خرید کارمزد بالایی به وب سایت های واسطه پرداخت نخواهید کرد و مستقیما خرید می کنید و ثانیاٌ در زمان فروش می توانید بیت کوین خود را به شخص دیگری و به شکل ریالی انجام دهید و یا به شرکت های خریدار بفروشید تا پایین ترین کارمزد را به واسطه ها پرداخت کنید.

اعتبارهای گیفت کارت bitcoin در گیم کد

هم اکنون شما قادر خواهید بود تا گیفت کارت bitcoin را با اعتبار های زیر از فروشگاه گیم کد خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 50 دلاری بیت کوین

2 ) گیفت کارت 100 دلاری بیت کوین

3 ) گیفت کارت 250 دلاری بیت کوین

4 ) گیفت کارت 400 دلاری بیت کوین

شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت بیت کوین از سایت گیم کد از محصولات زیر هم خرید کنید:

1 ) گیفت کارت اوریجین

2 ) گیفت کارت اسکایپ

3 ) گیفت کارت نینتندو

4 ) گیفت کارت گیم استاپ

5 ) الماس ایمو چت

6 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

7 ) گیفت کارت ای بای

8 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

9 ) گیفت کارت ریکستی

10 ) و غیره

پس از خرید گیفت کارت بیت کوین آن را در کوتاه ترین زمان از فروشگاه گیم کد تحویل خواهید گرفت.

تیم پشتیبان سایت گیم کد همه روزه و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات شما درباره گیفت کارت بیت کوین می باشد.