گیفت کارت نتفلیکس کانادا

چنانچه می خواهید از بهترین کیفیت استفاده کنید ، باید اشتراک پرمیوم نتفلیکس را خریداری نمایید. در این طرح شما قادر هستید به طور همزمان بر روی چهار دستگاه به تماشای سریال و فیلم مورد علاقه خود بنشینید. مهم نیست که کجا هستید ، شما نهایتاٌ تا 4 نفر را می توانید تحت پوشش خود قرار دهید ضمن اینکه تماشای فیلم ها با کیفیت 4K نیز بسیار لذت بخش است.

برای خرید گیفت کارت نتفلیکس کانادا می بایست به سراغ فروشگاه های امن رفت و در آنجا اقدام به خرید این گیفت کارت نمود. در صورتی که به این نکته توجه نکنید و از سایت های ناشناس اقدام به خرید کنید ممکن است دجار گیفت کارت نتفلیکس جعلی کانادا شوید و در صورت خرید و استفاده از آن ، ضمن از دست دادن پول خود با مسدودی اکانت هم روبرو می شوید.

پس از ارتقا‌های متعدد ، Netflix در سال 2002 و ماه می با‌ ارائه عمومی سهام خود به ارزش 5.5 میلیون دلار گام های بعدی را برداشت. این توسعه تا سال 2005 قابل توجه بود به نحوی که 35 هزار عنوان فیلم و سریال در آن جمع آوری شد.

گیفت کارت نتفلیکس کانادا تاریخ انقضا نداشته به همین علت محبوب و گزینه بسیار مناسبی جهت هدیه دادن به دوستانتان است.

امروزه مشاهده اینترنتی و بر خط ویدئوها در سرتاسر جهان فزونی یافته است و مردم اکثراٌ به دنبال خدماتی هستند تا به وسیله آن بتوانند به بروز ترین فیلم ها و سریال ها در هر جای دنیا و با هزینه کم دسترسی پیدا کنند.

جهت تماشای همه فیلم ها و سریال های مشهور دنیا به صورت بر خط کافی است گیفت کارت netflix کانادا را خریداری کنید.

نرم افزار نت فلیکس برای اندروید ، آی او اس و ویندوزفون وجود دارد. برای دانلود آن می توانید به App Store ، گوگل پلی و یا Windows Store مراجعه نمایید.

نتفلیکس

نتفلیکس عظیم ترین سرویس پخش سریال و فیلم‌ های جدید در دنیا است که به کمک اینترنت و به صورت آنلاین ، در دسترس کاربران قرار می ‌گیرد. واضح است که هرچه از سرعت اینترنت بیشتری برخوردار باشید ، دیدن فیلم‌ ها بهتر و با کیفیت مناسب تری خواهد بود. این شبکه در ایالت کالیفرنیا آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد و پس از گذشت دو دهه ، نزدیک 100 میلیون کاربر از اقصی نقاط دنیا را به سمت خود جذب کرد.

کاربر در نتفلیکس می‌ تواند انواع مختلف فیلم‌ با ژانرها و زبان ‌های گوناگون را پیدا کند و به تماشای آنها بنشیند. مخاطب می ‌تواند مطابق با نوع دستگاه خود از نرم افزار نت فلیکس استفاده نماید. این سرویس قابل اجرا بر روی دستگاه های اندروید ، IOS و ویندوز فون می باشد.

يكي از جذاب ترین مزايای نت فليكس بهره برداری رايگان 1 ماهه از اين شبکه با ساخت اكانت در Netflix به كاربران می باشد  كه بعد از ساخت اكانت می شود 1 ماه به طور رایگان از سرويس نتفلیکس استفاده کرد.

نظرسنجی های بسیاری در مورد بهترین سرویس استریم دنیا انجام شده است. خیلی از افراد ، Netflix را بهترین و محبوب ترین آنها می دانند.

با وجود مشکلات فراوان برای استفاده از شبکه های سرگرمی خارجی مثل محدودیت های داخل و تحریم های خارج ، اما امکان استفاده از این سرویس محبوب از داخل ایران وجود دارد. 

اعتبارهای گیفت کارت نتفلیکس کانادا

فروشگاه هایی هستند که گیفت کارت نتفلیکس کانادا را بفروش می رسانند و به خاطر اعتبار خود کاربران هم مشکلی در خرید خود پیدا نمی کنند. مثلاٌ فروشگاه گیم کد یکی از این سایت ها است که می توانید با خیال آسوده از آن خرید کنید. گیفت کارت نتفلیکس کانادا با میزان اعتبارهای زیر در فروشگاه گیم کد موجود می باشد و شما می توانید به راحتی بسته مورد نیاز خود را ثبت سفارش و خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت 15 دلاری نتفلیکس کانادا

2 ) گیفت کارت 30 دلاری نتفلیکس کانادا

3 ) گیفت کارت 60 دلاری نتفلیکس کانادا

پشتیبانی آنلاین و همراه و قیمت های مناسب از ویژگی های فروشگاه گیم کد است.

70 درصد از جامعه آماری ، سرویس نتفلیکس را برای تماشای فیلم و سریال انتخاب کردند. آمازون پرایم ویدیو هم 14 درصد را به خود تخصیص داده است. دیزنی پلاس ، Hulu وHBO  هم بقیه آرا را به خود اختصاص دادند.

بالا بودن آرا نتفلیکس به این معنا نیست که سایر سرویس های آنلاین ارزش عضویت و تهیه اشتراک را ندارند. بلکه با در نظر داشتن قیمت ها ، همچنان این سرویس پخش ، برای اکثر مردم بهترین محسوب می شود.

سایر محصولات

در فروشگاه گیم کد می توان از دیگر محصولات دیجیتالی این فروشگاه دیدن کرد و در صورت تمایل آنرا خریداری نمود. مثل :

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

3 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

4 ) گیفت کارت ویزا کارت

5 ) گیفت کارت های ایکس باکس

6 ) گیفت کارت های لیگ اف لجندز

7 ) گیفت کارت های آمازون

8 ) جم بازی دیز آف امپایر

9 ) جم بازی Archery King

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت نتفلیکس کانادا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت نتفلیکس کانادا به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی آنلاین فروشگاه گیم کد کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه گیم کد یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت نتفلیکس کانادا محسوب می شود و این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های نتفلیکس کانادا موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در گیفت کارت خریداری شده ، اکانت شما در نت فلیکس را شارژ می کنند.