خرید گیفت کارت ایکس باکس امارات

از دلایل خرید گیفت کارت ایکس باکس xbox امارات دور زدن تحریم ها می باشد. زیرا اگر بخواهید اقدام به خرید محصول از فروشگاه ایکس باکس کنید. باید به وسیله کارت های اعتباری بانکی مثل مستر کارت این کار را انجام دهید و یا با گیفت کارت ایکس باکس امارات. برای استفاده از مستر کارت در ایران با مشکلات زیادی برخورد خواهید کرد. که عامل آن تحریم ها هستند که به درد سرش نمی ارزد و بهترین راه ، استفاده از گیفت کارت ایکس باکس امارات است. که در استفاده از آن با هیچ محدودیتی روبرو نمی شوید.

برای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس امارات باید مراحل زیر را دنبال کنید

1 ) برای این کار لازم است. که ابتدا از فروشگاه گیم کد برای خرید گیفت کارت ایکس باکس امارات اقدام کنید. پس از اینکه هزینه گیفت کارت مورد نظر را پرداخت کردید. گیفت کارت ایکس باکس امارات با اعتباری که انتخاب کرده‌ اید برای شما ارسال می ‌شود.

2 ) برای ردیم کردن گیفت کارت ایکس باکس خریداری شده باید به وسیله کدی که برای شما ارسال می شود این کار را انجام دهید.

3 ) پس از ورود به حساب کاربری خود در ایکس باکس ، باید به فروشگاه ایکس باکس رفته و گزینه redeem code را انتخاب کنید.

4 ) سپس باید در این قسمت کد گیفت کارت خریداری شده را وارد نمایید و گزینه Redeem را کلیک کنید.

5 ) اکنون گیفت کارت ایکس باکس امارات شما با موفقیت فعال گشت.

تا زمانی که اکانت شما اعتبار داشته باشد می توانید بدون هیچ محدودیتی به فروشگاه ایکس باکس مراجعه کنید و محصول خریداری کنید.

گیفت کارت ایکس باکس Game Pass امارات

یکی از گیفت کارت های ایکس باکس به غیر از گیفت کارت ایکس باکس امارات ، گیفت کارت ایکس باکس Game Pass است. که شما می توانید به وسیله آن ، بازی هایی را که حتی حذف هم شده اند را در اکانت خود محفوظ بدارید. می توانید به ادامه آن بازی نیز بپردازید. به راحتی می توانید این گیفت کارت را از سایت گیم کد تهیه کنید.

به وسیله گیفت کارت ایکس باکس امارات که یکی از کارت های ویژه ایکس باکس است نیز می توانید برنامه‌های ویژه غیر رایگان  را تهیه کنید.

اعتبارهای گیفت کارت ایکس باکس امارات

گیفت کارت Xbox امارات یکی دیگر از هدایایی است. که می ‌توانید آن را برای دوستان خود که از محصولات شرکت مایکروسافت و ایکس باکس استفاده می ‌کنند ، خریداری کنید. شما برای خرید گیم و یا پرداخت های درون برنامه ‌ای از ایکس باکس و یا مایکروسافت به اعتبار نیاز دارید تا بعد از شارژ شدن اکانت خود ، بتوانید محصولات مورد نظرتان را خریداری کنید. این گیفت کارت با میزان اعتبار های زیر در سایت گیم کد موجود می باشد :

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 15 دلاری امارات.

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 25 دلاری امارات.

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 50 دلاری امارات.

از دیگر گیفت کارت های ایکس باکس ، گیفت کارت EA Access است. که به وسیله آن و بدون نیاز به کارت بانکی ، اکانت خود را شارژ کنید. بعد از آن به فروشگاه EA مراجعه کنید و از محصولات شرکت EA خرید کنید. این گیفت کارت در فروشگاه گیم کد موجود می باشد.

به یاد داشته باشید که این محصول فقط برای ریجن امارات قابل استفاده است. برای ردیم کردن حتماٌ باید با آی پی غیر ایران این کار را صورت دهید.

موارد مهم قبل از خرید گیفت کارت ایکس باکس امارات

گیفت کارت ایکس باکس امارات نمی تواند به تنهایی قابل استفاده باشد. باید اکانتی را داشته باشید که با نوع گیفت کارتی که تهیه کرده اید هم خوانی داشته باشد. ضمن اینکه خرید گیفت کارت Xbox امارات از فروشگاه مطمئن ، خود یک چالش بزرگ می باشد. روش ساخت اکانت برای گیفت کارت هم به نوبه خود مهم می باشد. برای ساخت هر نوع حساب کاربری نیاز به آدرس فیزیکی مطمئن غیر ایرانی دارید. که تهیه آن با وجود تحریم ها ،  یک مشکل اساسی محسوب می شود.  اما به کمک پشتیبان سایت گیم کد می توانید این مشکلات را پشت سر بگذارید.

کاربردهای گیفت کارت ایکس باکس امارات

به وسیله گیفت کارت Xbox امارات می توانید بازی ، تم ، موسیقی ، کوین را از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنید. همچنین هیچ فرقی بین گیفت کارت ایکس باکس امارات و Microsoft وجود ندارد و با گیفت کارت Xbox امارات می توانید. از فروشگاه مجازی و یا فیزیکی Microsoft محصول تهیه کنید. به یاد داشته باشید که گیفت کارت مربوط به هر کشور را فقط در حساب کاربری با آدرس همان کشور می توانید استفاده کنیدد.

محصولات مرتبط

از دیگر محصولات موجود در سایت گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) گیفت کارت استیم

2 ) گیفت کارت تارگت

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) گیفت کارت مینت

6 ) جم بازی کلش آف کلنز

7 ) گیفت کارت گوگل پلی

8 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

9 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

10 ) و غیره

گیفت کارت Xbox Live Gold امارات

گیفت کارت Xbox Live Gold نیز جهت اجرا بازی های مولتی پلیر و تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد. به وسیله این گیفت کارت می توانید بازی ها را با قیمت مناسب تری پیش خرید کنید. همچنین از بازی های غیر پولی ماهانه روی ایکس باکس 360 و وان استفاده نمایید. به راحتی می توانید این گیفت کارت را از سایت گیم کد خریداری کنید.

این نکته را فراموش نکنید که کد گیفت کارت یک بار مصرف است و پس از استفاده از آن ، امکان شارژ دوباره با آن ، وجود ندارد. گیفت کارت‌ ایکس باکس امارات فاقد تاریخ انقضاء می باشد و کاربر در هر زمانی می ‌تواند از آن استفاده کند.

تیم پشتیبانی سایت گیم کد

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس امارات ، فروشگاه گیم کد است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس امارات خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

شما پس از ثبت سفارش گیفت کارت ایکس باکس امارات در گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

تیم پشتیبانی

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس امارات می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت ایکس باکس امارات می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان ما به صورت آنلاین و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.